Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
Nyere forskning viser vel at krybbedød sannsynligvis skyldes en bakterie i magen. Tror jeg det var. Men de anbefaler fortsatt ryggleie, altså. Tenker også at hvis han ligger så godt på siden, så har også et evt. oppkast lettere vei ut....
ORIGINAL: Alice88
vi legger henne på rygg, men hun ruller seg bestandig til siden[:D]
så, for å skryte litt, forje uke begynte hun å rulle seg på mage:) så hun ligger ofte på mage når hun er våken og ser seg rundt:) hodet løftet hun selv da hun var en uke, og nå holder hun det oppe uten problem
HS sa det var var veldig uvanlig at de klarte det når de er så små:)
ORIGINAL: Grete71Er det ikke slik med de førstefødte? :)
ORIGINAL: Solstrål
Oliver er også glad i å ligge på siden, helst i armkroken til mamma ;)
Haha ser for meg at Oliver blir LITT udskjemde... [;)]
ORIGINAL: Lynn87Bryst, nakent bryst er også en favoritt :)
Oliver er også glad i å ligge på siden, helst i armkroken til mamma ;)
eller pappa, eller på magen på brystet vårt
ORIGINAL: eiramenaHer også :p Jeg skal fortsette med Kos og nærhet :) På sykehuset anbefalte de soving i samme seng og masse Kos. Det gikk ikke an å skjemme ut spebarn sa de :))/
Får sove en del på bryste og i armkroken her også ja! For ikke å snakke om i senga vår [:)] Men tror ikke det går an å skjemme de bort når de er så små [8D] Er jo bare nærhet og kooooos [:D]
Trodde førtemann var "prøvekaninen", den i midten var der ting var strengt, og sistemann ble bortskjemt [8D] Værtfall slik det er blandt min søskenflokk!! hehe (jeg er elst)
ORIGINAL: eiramenaHer også :p Jeg skal fortsette med Kos og nærhet :) På sykehuset anbefalte de soving i samme seng og masse Kos. Det gikk ikke an å skjemme ut spebarn sa de :))/
Får sove en del på bryste og i armkroken her også ja! For ikke å snakke om i senga vår [:)] Men tror ikke det går an å skjemme de bort når de er så små [8D] Er jo bare nærhet og kooooos [:D]
Trodde førtemann var "prøvekaninen", den i midten var der ting var strengt, og sistemann ble bortskjemt [8D] Værtfall slik det er blandt min søskenflokk!! hehe (jeg er elst)
ORIGINAL: eiramena
Det er vel heller vi som sliter den dagen de ikke vil ha all den kosen og nærheten lenger... [8D]