Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
lille snuppa vår ligger alltid på magen, hun har freijkaspute,og nekter å ligge på ryggen. Er klar over at dette ikke er den beste løsningen, men det er umulig å få henne til å sove på rygger.. tror kanskje hun får vondt i ryggen når hun ligger på rygger, hvis vi prøver så ligger hun bare og ynker seg og små gråter..
Thea har sovet på ryggen til nå, men har den siste halvannen uka våknet hver time nesten[:o]. La henne på siden hver gang hun våknet i natt og da sovnet hun igjen.[:D]
jeg legger henne på ryggen, så snur hun seg over på siden noen ganger om hun vil det.
har aldri sovnet på magen annet enn på brystet vårt. hun hater det
Hun ligger på ryggen i senga si, når hun ligger sammen med meg blir det ofte på siden (vi sovner når vi ammer[8|]). Må passe på ekstra da så hun ikke tipper over på magen. Jeg legger ofte dyna hennes gdt under foran henne da så jeg er sikker på at hun ikke klarer å tippe over.
Jeg tror hun liker best å sove på siden..
Sover ikke på magen om hun ikke sittesover på brystet mitt når jeg sitter.