Sovestilling

Medea

Elsker forumet
Hei [:)]

Nå har Talina begynt å legge til seg merkelige sovestillinger...[:D]
Hun ligger delvis på siden og gnir puta mot ansiktet når hun skal sovne, og helst skal hun ligge helt oppi sengekanten.
...og enkelte ganger våkner jeg av at hun klager på morran, og da har hun greid å skyve seg oppi hjørnet...og da kommer hun jo ingen vei [;)][:D][;)]

hehe akkurat sånn som d der sover jonas og[:D] noen ganger har han snudd seg helt rudt i sengen og hehe, skjønner ikke helt hvordan han får d til jeg[8D]

Her ligges det bare på ryggen enda, men han sover i vogga fortsatt. Da vi var på ferie snurra han som en propell rundt i reisesenga[:D] Skal opp med stor seng nå, var og kjøpte sengekant og madrass i går. Blir stas[:)] Tror det er på tide med noe større nå, for nå slenger han beina over kanten på vogga[:D]

He he er sånn her også!

Hun ligger ikke stille i det hele tatt. Roterer rundt i senga og krabber i vei nedi der. Hun legger seg alltid på magen og da får hun skikkelig fraspark fra madrassen.
Havner alltid langt nedi senga. På skakke og opp ned og gud vet hva [:D][:D]

Liam Isac er ikke så urolig i senga ennå. Han ligger på ryggen, men kan av og til havne med hodet opp i sengekanten. Ellers liker han skreve i spagaten og prøve å få beina mellom sprinklene på hver side...

Akkurat som å sjå Elisabeth! [:D]
Våkna ein gang av merkelige lydar, og då låg ho på tvers i senga og sparka opp etter veggen!

Vegar ligger stort sett på siden eller magen, og noen ganger våkner jeg av at han nesten sitter fast eller er kommet seg under sengekanten og sitter fast hihi[:D] 
I natt lå han på magen med bena oppunder seg [:)]

sånn sover han nesten alltid

Sidan vi var inne på sovestilling... så tok eg et bilde av Elisabeth idag før ho sovna. Trudde ho låg og sutta på baby-sitteren... så tok med meg kameraet for å ta bilde av det! Men ho berre såg! [:D]

Sånn ligger Tinnea også. Men vipper aldri over på magen.'
Som pappan sa en morgen: Ho ser jo ut som en torsk med knekt nakke der ho ligger!

Back
Topp