Sovestilling

Fleur

Gift med forumet
I hvilken stilling sover deres søte små for tiden?

Iver har sovet på ryggen helt til nå, men det ser ut til at han foretrekker å sove på siden hvis jeg gir ham muligheten til det. Han snur seg jo fra ryggen til siden selv, men har pleid å snu ham tilbake...

..men er det egentlig nødvendig?

Amira sover på ryggen i sengen, og på siden i vognen.. Det eneste med at din sover på siden i sengen e vel det at han kanskje kan tippe over på magen i løpet av natten når du sover..???!!?? Men vi kan jo ikke styre det når de snur på seg selv akkurat...[:)]

Casper sover på ryggen, han har så vidt begynt å legge seg på siden på gulvet men ike i senga si. Jeg hadde nok snudd han på ryggen når jeg såg at han sov på siden, men kan jo ikke akkurat fly å snu de hele natta heller. Jeg tror ikke det er nødvendig å snu han siden han legger seg på den måten selv.

ORIGINAL: PION

Casper sover på ryggen, han har så vidt begynt å legge seg på siden på gulvet men ike i senga si. Jeg hadde nok snudd han på ryggen når jeg såg at han sov på siden, men kan jo ikke akkurat fly å snu de hele natta heller. Jeg tror ikke det er nødvendig å snu han siden han legger seg på den måten selv.

Signerer denne

Markus ligger på siden..

vi finner gullet enten under dynen! får å unngå dette har jeg lagt ting nederst i sengen slik at hun ikk kan åle seg nedover... men da ender det med at hun ligger med hode helt oppe! og med kroppen vridd, slik at nesen peker nesten mottoppen av sengen... skjønnte??? så... kanskje hun prøver å komme seg på siden...

Embrik søv på ryggen[;)]

Her søv han på sjukehuset.

ORIGINAL: @dnim

Embrik søv på ryggen[;)]

Så skjønt og fredelig! Eg får nesten lyst til å snika meg inn på soverommet og kikka litt på gullet mitt og.

Embrik søv på ryggen[;)]

Han e så fin!!!! [:)]

Patrick sove og på ryggen, ligge likt som Embrik! Men han har begynt å åle seg over på skrå, så han ligger nesten på tvers i sengen [:)]

ORIGINAL: Malin å Patrick

Embrik søv på ryggen[;)]

Han e så fin!!!! [:)]

Patrick sove og på ryggen, ligge likt som Embrik! Men han har begynt å åle seg over på skrå, så han ligger nesten på tvers i sengen [:)]

Fin gutt!!!

Og - Iver sover EGENTLIG på ryggen han også altså - på samme måten som på bildet - men han har begynt å åle seg slik at han havner på siden og på skrå.

Kristoffer sover på ryggen og han ligger helt rolig i senga enda.

han sover på ryggen i senga si, men på siden i vogna.

Lotta ligger på ryggen med armene rett opp og ei tøydukke over nesa. Linus ligger helt vridd på venstre side, ligger som en omvendt banan i toppen av senga.Skjønner ikke at han ikke brekker nakken.

Madde sover på siden. Har foretrukket det siden hun kom til. Hun strevde md å få puste skikkelig når hun sov på rygg. Etter vurdering av lege og helsesøster, sa de det vare egentlig bedre de lå på siden, hvis man var sikre på at de ikke triller over på mage når de er så små. Men alle barna mine har sovet på siden og har selv også foretrukket det. I den første tiden la jeg små håndduker langs sidene for at de ikke skulle trille over på mage. Det har godt fint til nå.

Min sover på ryggen, men tror nok at når de snur seg slik de vil, så er det bare å la de ligge slik..

[hr]Karoline ligger og på ryggen enda.Med en bamse på hver side av puta.Pluss smokk og kose klut [:D]

Back
Topp