Sovestilling

Vintergullnr2

Elsker forumet
Snur barna deres seg rundt på magen for å sove om nettene???? Det har Isabell begynt med nå i det siste.. Virker som hun sover veldig godt da, så jeg har sluttet å snu henne rundt igjen på ryggen.. Hun bruker å våkne hvis jeg snur på henne.... Hva gjør dere??? Får de sove på magen???

min sover i alle slags stillinger..i det siste sover han veldig mye med knean under magen og hodet nesten rett ned og armene fremover[>:],men jeg snur han ikke lengre,for da våkner han og begynner å sutre[;)]de er så store nå og klarer seg så fint atte[:D]

Ja, han begynte med det for ca en måned siden, og jeg har bare latt ham gjøre det. Det blir bare urolig for ham å bli snudd hele tiden, og nå klarer han jo å snu seg alle veier selv. Tror det går fint, jeg! [:)]

Ja, Gabriel har begynt med det han også. Ligger gjerne på magen helt oppe i hjørnet av senga si med armer og bein overalt[:D]

ja lis sover i alle mulige stillinger, begynner og bli endel mnd siden hun snudde seg rundt i alle mulige stillinger nå,

Her ligger vi stort sett på sia en god stund først og så snur vi oss over på magen. Gjør ingenting med det for da våkner han og blir bare sur.

men dem er jo så store nå, så dem flytter seg viss dem ikke får puste,  vi flytter aldri på vesla, liker hun best sovende :P

hehe 3åring bindt fast går ikke nei.  vi legger lis med et teppe vi og brer over henne dyna når hun sovner, på tvers eller hvor det er. da pleier hun og beholde dyna på.

på ryggen i pose....

Her soves det i alle stillinger. Sover best på magen eller siden. Kan også finne henne i senga med knærne under magen og hodet rett ned i puten med hendene langs siden. Så søtt. Sluttet å snu henne for et par mnd siden.

Back
Topp