Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørte nettopp på P4 at den beste sovestillingen for kroppen er rett ut på ryggen i»soldatstilling», som de kalte det. Not gonna happen...
Sist gang sov jeg på venstre side med en bbhugme mellom beinaDenne gangen samsover vi med han på to, så blir spennende hva slags sovestillinger det blir denne gangen. Vi sover alle best sånn, og han er omtrent aldri våken
Synes det er koselig å ha han vedsiden av meg, da han tidligere har hatt nattskrekk og det med soving har vært litt traumatisk. Veien går seg vel til.
Årh, eg vil ha en sånn lang putepølse. Hehe
Samsoving er kos<3
Er aleine med min på 6 år og han sover ofte inne hos meg, men har ingen problem med å sove i sin egen seng heller
Eg liker ikke å sove aleine så er forståelig at disse små ikke liker det heller <3
Det går seg nok fint til ja <3
Brukte den mye den bbhugme
Nei, han sov alene fra han var nyfødt til 10-11 mnd, men opplevde en del pustestopp da han var på den alderen og ble veldig redd. Var på sykehuset, men de sa bare det var normalt. Løsningen var at han har ligget tett oppi meg siden da og det er ett år siden. Føles trygt at han lytter til min pust!
Brukte den mye den bbhugme
Nei, han sov alene fra han var nyfødt til 10-11 mnd, men opplevde en del pustestopp da han var på den alderen og ble veldig redd. Var på sykehuset, men de sa bare det var normalt. Løsningen var at han har ligget tett oppi meg siden da og det er ett år siden. Føles trygt at han lytter til min pust!
Vi har 180 bred seng, men hadde vi hatt plass skulle jeg gjerne kjøpe en ekstra rammemadrass og satt innKoselig med samsoving [emoji173]️ mini på 2 sov med oss til hun var 1,5, da fikk hun jr.seng og eget rom, så hun sovner der, men kommer som regel alltid inn på natten [emoji173]️ og jeg syns det er veldig koselig, selv om det blir trangt til tider
Vi har 180 bred seng, men hadde vi hatt plass skulle jeg gjerne kjøpe en ekstra rammemadrass og satt innmen koselig om det til tider blir trangt med en som ligger vertikalt mellom oss til tider
Veldig spendt på tiden framover med mage som vokser og soving. Våknet faktisk to dager før jeg oppdaget at jeg var gravid av at han to morgener hadde dratt opp nattkjolen og lyttet inntil navlen og sa det var baby inni der, noe jeg aldri har pratet om
Så derfor tok jeg test og der var jeg jammen gravid!!!!
Har tro på at man får et ekstra nært forhold til de små ved samsoving siden han på et eller annet mystisk vis kunne forstå det var en «baby» i magen.