Sovestilling

Missygirl

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Hvordan sover deres lille?
Vet at ryggen er anbefalt pga krybbedød, og min sover alltid på ryggen på natta. Men nå på dagtid sover hun best på magen pga magevondt :) følger hele tiden med på henne da :)

Sover på ryggen alene, men kan få ligge på magen oppå magen min eller ved siden av meg i sofaen ved magevondt, når jeg er våken/på dagtid. Om jeg går i fra han legger jeg alltid over på rygg, følger veldig nøye med om han sover på magen - så det blir gjerne korte stunder (og når han sover tungt godtar han vanligvis å bli lagt på rygg i søvne). Sovner noen ganger på siden ved liggende amming, og da vipper jeg over på ryggen. :)

Sover så og si alltid på siden.

Jeg vet det er splitter pine galt, men mini sover på magen! Noe annet går helt enkelt ikke. Satt ved siden av på natta og fulgte med som en hauk, samt gjorde iherdige forsøk på å legge han over på ryggen, men etter en tid vet jeg han snur hodet helt uten problem, og ofte, så nå sover også jeg (ved siden av hans seng).
Eldste min var lik og sover per nå fremdeles kun på magen..
Gleder meg imidlertid til mini selv snur seg så jeg ikke trenger å være bekymret/ så oppmerksom på natta, og han selv bestemmer liggestilling.. ;)

Mini sovner på siden og iløpet av natta legger han seg over på rygg! Er vel fordi eg ammer han i søvne! Får han nesten ikkje te å sove om han ikkje blir amma

På magen/sida om han sover på meg. På rygg om han sover aleine :)

På rygg eller på siden.

Sover på ryggen i nestet sitt:) på dagen hender det hun ligger litt på siden, og ofte på magen på brystet mitt når jeg sitter i sofaen:)

Hender hun sovner på siden hvis jeg ammer liggende, men hun legger seg over på ryggen selv:)

Oftest sovner hun på siden, da jeg ammer henne i senga. Så legger hun seg over på rygg selv etter en stund. Vi legger henne i egen seng når vi legger oss. Sovner hun uten amming, som regel mens vi holder/bærer, sovner hun i egen seng. Men best med amming, da "holder" hun i 6-7 timer før neste pupp. Hun er 9 uker.

Back
Topp