Sovestilling

Missy

Glad i forumet
Noen som sliter med å finne en god sovestilling?

Har aldri hatt problemer med det, men merker nå at jeg sover veldig urolig og snur meg hele tiden, føler meg dermed ikke helt uthvilt. Enten begynner henda/armene å sove, ubehagelig soveTilling and so on..

Noen tips? Hørt noe om en pute? Noen som vet?
 
Jeg har 3 dyner, en over meg og en på hver side som er rullet opp. Kjekt å ha mellom beina og å lene seg på, samt at jeg slipper å ommøblere hele sengen om jeg snur meg, siden det er en på hver side.
Blir ikke så mye plass til sambo da :p men har heldigvis stor seng
 
Jeg sover fortsatt på magen..
 
Jeg også denne, gjør underverker for meg og bekkenet. Og nå magen vokser er det enklere å stabilisere den :)
Har du fått den endelig? :) den innfrir til forventningene?
 
Hmm, jeg har nesten nok trumf-poeng til en bbhugme.. Kanskje jeg kjøper en om litt. Trenger ikke riktig enda, så lenge jeg sover på venstre side er alt greit. Er bare halsbrann som plager meg enn så lenge.
 
Har du fått den endelig? :) den innfrir til forventningene?
Ja, har hatt den ei uke :)
Den gjør det ja,den er kanskje litt lang (150) og jeg er bare 160, så kunne tenkt meg at den var noen cm kortere, men ellers så er den gull verd for å stabilisere bekkenet når jeg skal sove osv :)
 
Har pleid å ligge på siden, men får vondt i bekkenet etter en liten stund, så har vurdert å kjøpe en sånn stor pute for å støtte opp, synes BBhugme er heftig pris på, så vurderer en sånn Doomoopute, som er litt billigere.
 
Her har vi fått ny liggestilling begge to haha
Nå ligger jeg å spooner sambo bakfra, så begge ligger på venstre side og jeg får 'lene' meg på han slik at jeg avlaster bekkenet :p
Begynt å slite å sove i andre stillinger nå
 
Ja, har hatt den ei uke :)
Den gjør det ja,den er kanskje litt lang (150) og jeg er bare 160, så kunne tenkt meg at den var noen cm kortere, men ellers så er den gull verd for å stabilisere bekkenet når jeg skal sove osv :)
så deilig :) jeg har enda ikke fått premien min :( Men den kommer vel.. Jeg er nesten 180 cm.. ville du anbefalt den for meg?
 
Her har vi fått ny liggestilling begge to haha
Nå ligger jeg å spooner sambo bakfra, så begge ligger på venstre side og jeg får 'lene' meg på han slik at jeg avlaster bekkenet :p
Begynt å slite å sove i andre stillinger nå
Her er det også mannen min som er støtteputa mi :D alltid god og varm og super bekken støtte!! Når jeg snur meg på andre siden har jeg puta hans mellom bena. Synes litt synd i ham, han får jo kanskje ikke mye fred til å sove men han klager aldri <3
 
Back
Topp