Sovestilling . . .

Inee16

Andre møte med forumet
Hei, lurte bare på for morroskyld om hvilke sovestillinger dere liker best(er mest komfortable i). Personlig liker jeg best og ligge på mag eller på siden. Men blir liksom liggende med ene foten laanngt over på andre sia av senga og masse puter som ligger under den :p

Jeg sov stort sett på siden, noen ganger på ryggen når jeg var i slutten av svangerskapet. Imponert over at du klarer å ligge på magen, det var uaktuelt for selv minutter av gangen de siste månedene for meg. Hadde ganske mye fostervann, så det var helt rart, føltes nesten som å ligge på en diger vannballong... :p

Jeg liker fortsatt og sove på siden, den høyre og gjorde det da jeg gikk gravid og :) Wow er godt gjort og kunne ligge på magen, det har jeg aldri klart eller klarer ikke det nå heller

Ligger på siden, helst høyre side! Med ei pute under beinet, og støtter magen på puta også ;)

Neij sover ikke helt på magen, føles ut som om at jeg ligger på en liten ball da.
Tar litt puter evt lite pledd og surrer rundt magen, så lstøtter jeg meg på det. Er overaskende behagelig :p

Her er det å sove på siden som gjelder :) Med dyne planta godt mellom beina og oppover langs ryggen :P

Jeg sover på magen, gjerne med det ene benet spredt. Er 21 uker på vei.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

så godt over på magen som mulig..må ut med ene beinet da, så det blir noe dårlig plass til samboeren, men det får han bare tåle ;)

sovner stort sett litt skrått på siden, med dyne mellom beina og nå etterhvert oppover langs magen så jeg får støtta magen og (evt ligger jeg skrått nedover slik at magen hviler på madrassa..):) men våkner rett som det er på ryggen, med hele dyna krølla opp under knærne.. hehe ;)

Sover på en av sidene med pute mellom beina :P Alltid sovet på sidene også begge svangerskapene hittil :)

Jeg elsker å ligge på magen, men det går ikke da jeg er kjempe svær :P sover på siden eller ryggen :)

Er til vanlig en magesover, men det har har vært ubehagelig siden uke 18 ca. Så nå sover jeg på sidene, ryggen går ikke da jeg dovner bort(er 36 uker i dag), bomper frem og tilbake og kaster putene rundt når jeg skal bytte stilling :P

Ligger stortsett på siden oppetter mannen eller den pølseputa jeg har laget meg. Den funker veldig fint siden den gir støtte for magen, funker som pute og kan ligge mellom føtterne :D Blir jeg lei av denne stillingen kan jeg ligge på rygg en begrenset periode :)

På magen eller halvveis på magen, kjempe deilig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Elsker å sove på magen, på siden (gjerne med dyne i mellom) og på litt på magen på skrått med det ene beinet oppover (hvis du skjønner) :p

Egentlig liker jeg best å sove på magen men det har jo vært relativt umulig de siste mnd (er straks 35 uker på vei). Og huske jo fra sist at det ikke funket fler mnd etter fødsel heller pga melkespreng (argh!!), så det gleder jeg meg til. Men jeg har sovet helt strålende på siden (venstre, stort sett) fram til nå. Den siste uka har det begynt å tulle seg til der også så nå sover jeg rett og slett ikke så veldig godt:( Våknet minst 5-6 ganger per natt de siste par nettene - også pga spark/romstering i magen. Så det blir noen spennende uker framover gitt...

Sover på siden som vanlig. Enten i løs fosterstilling eller litt på magen med overkroppen og øverste benet fram.

elsker og sove på magen, men det utgår nå.. ligger mest på venstre side og støtter meg på mannen :P kan heller ikke ligge på ryggen nå for da blir jeg så kvalm :S

Back
Topp