Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke bra å være så svai i ryggen, jeg har alltid vert det og trodde ikke det var noe gale, har heller ikke hatt noe problemer med det. Men da jeg gikk gravid sist var fysio veldig opptatt av det og knakk opp ryggen min til jeg lå flatt. Veeeldig deilig!kan jo ikke ligge på magen lengre.. Egentlig det jeg liker best..ligger mye på siden
ubehagelig å ligge på ryggen, dvs ryggen blir så svaiet og får for lite støtte, at jeg får vondt i korsryggen
det hjelper hvis jeg trekker opp bena litt.. Men kan jo ikke sove sånn
![]()
Må bare spørre.. er det høyre eller venstre siden som er den "bra" siden for gravide og ligge? ift blodtilførsel for barnet el..?
Ja, det kan ikke være bra når ryggen svaier i bue over madrassen.. :/ tror tyngden av babyen også gjør at korsryggen blir vond når den er så svai.. kanskje jeg burde snakke med en fysio om det daDet er ikke bra å være så svai i ryggen, jeg har alltid vert det og trodde ikke det var noe gale, har heller ikke hatt noe problemer med det. Men da jeg gikk gravid sist var fysio veldig opptatt av det og knakk opp ryggen min til jeg lå flatt. Veeeldig deilig!
Ja var det jeg også trodde. Uffff halsbrann er IKKE kult!!!Har hørt at venstresiden er den beste for sirkulasjonen av blodet. Jeg liker best ligge på magen jeg da. Hvis jeg ligger på høyre side knekker korsryggen og halsbrannen tar nesten livet av meg. Kjenner jeg får halsbrann bare av å tenke på å legge meg over på høyre side. Hehe
Det var vertfall likt for meg før. Vondt i korsryggen og strekke seg ut. Det er egentlig kiropraktorer som knekker. Tror heller jeg ville prøvd det... Men det må du betale for selv da.. Tipper 3ganger også er du fin igjen ;-)Ja, det kan ikke være bra når ryggen svaier i bue over madrassen.. :/ tror tyngden av babyen også gjør at korsryggen blir vond når den er så svai.. kanskje jeg burde snakke med en fysio om det daså kunne han knekt meg opp
![]()
Det gjorde jeg også i natt. Sååå behagelig! Tenkte på småen men konkluderte med det samme som deg ;-) zzzzzzzzJeg ligger på siden, men med magen ned, så ligger liksom på magen. Har kjempedårlig samvittighet hver morgen, men regner med at jeg ikke hadde klart å ligge på magen om det var vondt for snuppa. Magen er jo ikke så fremtredende enda, så ligger på fettet, haha![]()
Jeg ligger på siden, men med magen ned, så ligger liksom på magen. Har kjempedårlig samvittighet hver morgen, men regner med at jeg ikke hadde klart å ligge på magen om det var vondt for snuppa. Magen er jo ikke så fremtredende enda, så ligger på fettet, haha![]()