dumidalia
Gift med forumet
Jeg ligger stort sett på høyresiden på natta, noen ganger halvveis på rygg med pute under rumpa. Jeg klarer ikke å ligge kun på rygg, da blir jeg svimmel og kvalm. Og ligger jeg på venstresiden blir junior vill i magen. Han ligger med sin rygg mot min høyre side, så det er sikkert mest behagelig for han å ligge den veien på natta, ikke vet jeg. Med en gang jeg legger meg på venstre side sparker og slår han vilt rundt seg og roer seg ikke, så jeg tror ikke han liker det. Med en gang jeg legger meg til høyre igjen er han rolig.
Hvordan sover du?
Men så leste jeg i dag på fremsiden her at venstre side var best.. Jeg visste ikke at det hadde noe å si. "Visste du at den ideelle sovestillingen for deg er liggende på venstre side? Da ligger alt til rette for best mulig blodsirkulasjon, presset på blæren blir mindre, og nyrefunksjonen har best mulig forutsetning. "
Hvordan sover du?
Hvordan sover du?
Men så leste jeg i dag på fremsiden her at venstre side var best.. Jeg visste ikke at det hadde noe å si. "Visste du at den ideelle sovestillingen for deg er liggende på venstre side? Da ligger alt til rette for best mulig blodsirkulasjon, presset på blæren blir mindre, og nyrefunksjonen har best mulig forutsetning. "
Hvordan sover du?