Sovestilling....

Mammatil1gutt

Forelsket i forumet
E har de siste to ukene begynt og ligge helt vridd med overkroppen om natta. Underkroppen ligger som om han ligger på ryggen mens overkroppen og hode ligger som om han ligger helt over på siden. Det ser veldig ubehagelig ut og ligge slik , men når jeg legger han ordentlig blir han sint og legger seg tilbake. Begynner og lure på om han kan være noe stiv i nakken eller at det er noe som gjør vondt når han ligger rett ut på ryggen over flere timer.

Tenkte og kontakte helsesøstra og høre.. hva ville dere gjort ? er det flere som ligger slik ?

Jepp! her ligger hun og sånn vridd med kroppen! Og hun blir og sinna om jeg snur henne helt på ryggen! Jeg tror ikke det er noe galt med de jeg da! :) 

ja. Mari ligger helt snudd om, enten hun ligger på mage, på siden eller en blanding av begge deler. og helst over dyna i tillegg :p
vet ikke om det er farlig, har ikke tenkt på det egentlig......får følge med på tråden din jeg og se :)

Tenk litt på hvordan vi selv liker å ligge. De fleste ligger jo ofte litt rart, men det er slik vi liker det og jeg tror babyene også har funnet seg gode stillinger.

Min ligger helt vridd og det ser ikke godt ut, har lagt han tilbake for å se om det kanskje var en stilling han hadde kommet litt ufrivillig inn i, men neida.

Han har ligget på magen siden han var 2 uker (han ville ikke noe annet og bare skreik) Nå vrir han seg så beina ligger på siden og ene armen bak ryggen. (tror jeg skal ta ett bilde av han jeg å vise dere)

Søstern lå på ryggen og hun slang alltid det ene beina over kanten på vogga og lå rett ut med armer å bein.

Min ligger sånn også...,

vi mååå slutte å overanalysere alt... det er ikke farlig å ligge sånn.. sikkert godt å ligge sånn for de små..

Back
Topp