Sovested natt og dag.

Bringebærdrops

Elsker forumet
Hei :)

Sover deres babyer forskjellige steder på natta og på dagen?

Min gjør det.. I senga si om dagen, og min om natta. Men nå skal ho over i egen seng om natta ( fordi ho våkner av alle bevegelsene jeg gjør i senga). Og da får ho lik seng om natta og dagen.. Er redd for at ho ikke kommer til å skjønne forskjell på dag og natt. Ho kan ikke ligge i vogna si, siden ho bruker pute så det er litt trangt å ligge i syns jeg. Bruker den bare når jeg skal ut med ho, da går det akkurat for litt.

Vår er i vogna både på dag og natt. Vi skiller mellom dag og natt med at om dagen så er lyset på og det er masse lyd i leiligheten. Om natta er det mørkt og helt stille. Ho sover mellom 10 og 12 timer i strekk om natten.

Lillemann sover i vugge i stua om dagen og i sin egen seng på rommet vårt fra 21-06, fra 06 (da drar pappaen på jobb) kommer han over i min seng og så ligger vi og sover/koser til 08-09-10    

Sov i kurv i stuen før om dagen, og i min seng om natten. Nå sover han i sin egen seng både om dagen og natten. Det går fint. 

Lillegull sover stortsett på sofaen eller i vognen på dagen og i vogga si på natten :)

Sover for det meste i vogn ute, men aaav og til i kurven inne på dagtid. På natten sover han i hengevuggen sin. :)

På dagen sover hun i senga si, vogna og vår seng :-) om natta sover hun i senga si til første mating, da sovner jeg som regel før hun er ferdig, så jeg våkner alltid med gulljenta i senga <3 :-d>

Hun sover i senga si på natta, og i vogna på dagen

Jenta vår sover enten i vogna eller hengevugga vi har på stua på dagtid og på natten sover hun sammen med oss.

Ser ut som de fleste som sover samme sted om dagen og natta skjønner forskjellen, så kanskje det ikke er så farlig :) Men , jeg drøyer det litt til å flytte ho over i egen seng.. Det er veldig praktisk når jeg ammer om natta, og bare ta ho opp fra ved siden av meg og legge ho kjapt ned igjen :)

Lillemor sover i korgen sin i stuen eller i vogn ute på dagtid. På natten begynner hun i vår seng. Jeg flytter henne over i sin egen når vi legger oss og så kommer hun oppi til meg i 4/5-tiden på morningen for å få mat. Vi våkner som oftest når mannen går på jobb i 7-tiden og er våken en times tid før vi sover til mellom 9 og 10. :)

happyhope skrev:
Hun sover i senga si på natta, og i vogna på dagen

Samme her.

I vognbaggen både dag og natt (og noen ganger i vår seng om natta, da). Det går helt fint for vår del, så tar ikke sorgene på forskudd.

Back
Topp