Sovested i stua

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Hei.

Vi har to etasjer, og en sønn på 2,5 år når baby kommer. Så føler et behov for å ha er sted å legge lillemor når hun skal sove i stua. Blir jo seff mye på oss/meg, men jeg er alene med de annenhver uke, så tenker jeg vil ha et sted å la hun ligge trygt. Med sønnen vår lå han bare i stua i babynest, men føler ikke helt for det nå.
Hva gjør dere?

Har kjøpt leandervugge, som j håper han sover i de første mnd-ene om han ikke sover i vogna:-)

Jeg har også en Leandervugge. Litt spent på hvordan det blir når storesøster på 2,5 er hjemme... Men hun går jo i barnehagen, så tror ikke jeg gidder å invistere i noe annet i tillegg, det blir eventuelt når jeg ser behovet melde seg :)

Jeg har kjøpt lekegrind med bunn som jeg kan justere opp, tenkte mini kunne sove der hvis jeg skal ordne litt rundt omkring i huset:happy:

Hadde det sist, fungerte helt utmerket.
Vi hadde også en hengekøye til baby som hang fra taket. Tenker gjøre det samme igjen denne gangen, må bare få de tilbake fra de jeg lånte dem til.

Svigerinnen min har faktisk ungen mye i bagdelen inne i stuen. De har også to etasjer.

ser ikke så fint ut kanskje, men hvis man ikke gidder å bruke så mye penger så kan det funke helt fint tror jeg!

Har kjøpt lekegrind som kan heves :happy: Fikk den for 100 kr brukt. Så blir det fred å få i fra bikkjene.

Vi og hadde lekegrind i stua med forrige. Og det fungerte veldig fint. Så tenker vi blir å bruke denne nå også :happy:

Vi har tre etasjer i huset, med soverom og stue to etasjer mellom. Blir lekegrind med babynest her også :happy:

Jeg ser an, men tror bare han skal ligge i sprinkelsenga på rommet. Har alt på ett plan så er bare noen meter fra meg uansett. Har kjøpt babynest så mulig det blir i sofaen oppi den også. Når duppene blir litt mer stabile og lengre skal han ut i vogna

Arver vugge som mannen min brukte da han var liten, så det blir det i starten iallefall :) Så får vi se hva vi gjør når hun blir litt større!

Vi skal ha en kurv bare. Har en på 4 år når lille kommer. Det tror jeg holder, hvis ikke fikser vi den når den tid kommer.

Vi kjøpte en brukt vugge til å ha i stua. Tenkte først å bare bruke babynest, men vi skal bo med faren min noen uker til han får kjøpt sin nye leilighet og han kan være litt vimsete, så tenkte et eget soveste i stua er nyttig. Vi skal bare bruke nest i vuggen da, så vi gjør det enkelt

Har vogna eg låg i då eg var lita som innevogn på ståva - brun kordfløyel fra slutten av 70-tallet

Vi har kjøpt en vugge hun skal ligge i på eget rom om dagen eller ute på varandaen i vogn vis været er fint! Har en hund som herjer rundt og tror det blir upraktisk med den lille i stua når hun sover

Da har jeg kjøpt brukt lekegrind :)) hadde det med første også, men ikke før han var mobil, sånn at jeg rakk å ordne meg på morgnene :p
Mer økonomisk å ha det når man kan bruke det en god stund. En vogge er litt mer begrenset :)

Har en vugge som babyens oldefsr laget til alle sine barnebarn. Den har nå gått videre til oldebarna :happy: Bruker denne med et babynest i :happy:

Back
Topp