Sovesofa

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Litt utenfor temaet om det med unger, jenter, men er viktig for meg å få på plass rimelig kjapt: sovesofa med total bredde max 150. ( liggedel minst 120cm). Skal først være på gjesterom , deretter på guttens rom. Her skal venner, familie, kolleger, barn, voksne , kjærestepar, unge, gamle overnatte for å være sammen med oss over lenger tid og for å avlaste meg litt så jeg kan få litt søvn. Leter og leter , men finner ingen.. Vil helst ha hvit/lys og overnevnte mål. Men det er mulig å fjerne et lite skap for å få plass til noen cm til, men helst ikke, da det etterhvert skal på guttens rom og den ikke bør ta så mye av plassen hans. Dere er gode på å finne ting, jenter.. Klarer dere å finne en skikkelig god, lys sovesofa til meg..? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litt utenfor temaet om det med unger, jenter, men er viktig for meg å få på plass rimelig kjapt: sovesofa med total bredde max 150. ( liggedel minst 120cm). Skal først være på gjesterom , deretter på guttens rom. Her skal venner, familie, kolleger, barn, voksne , kjærestepar, unge, gamle overnatte for å være sammen med oss over lenger tid og for å avlaste meg litt så jeg kan få litt søvn. Leter og leter , men finner ingen.. Vil helst ha hvit/lys og overnevnte mål. Men det er mulig å fjerne et lite skap for å få plass til noen cm til, men helst ikke, da det etterhvert skal på guttens rom og den ikke bør ta så mye av plassen hans. Dere er gode på å finne ting, jenter.. Klarer dere å finne en skikkelig god, lys sovesofa til meg..? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fant, jeg fant ;)
Se Finn.no - Finnkode 55423480 Annonse fra Møbel-Design, Liv 2-seter sovesofa på 145 cm bredde. Ikke lys farge som er avbildet, men det står at den kan bestilles i andre farger (dog til litt høyere pris).
Var den første annonsen jeg så, kan kikke mer også.
Vil du ha ny sofa eller er pent brukt også int.?
 
Litt utenfor temaet om det med unger, jenter, men er viktig for meg å få på plass rimelig kjapt: sovesofa med total bredde max 150. ( liggedel minst 120cm). Skal først være på gjesterom , deretter på guttens rom. Her skal venner, familie, kolleger, barn, voksne , kjærestepar, unge, gamle overnatte for å være sammen med oss over lenger tid og for å avlaste meg litt så jeg kan få litt søvn. Leter og leter , men finner ingen.. Vil helst ha hvit/lys og overnevnte mål. Men det er mulig å fjerne et lite skap for å få plass til noen cm til, men helst ikke, da det etterhvert skal på guttens rom og den ikke bør ta så mye av plassen hans. Dere er gode på å finne ting, jenter.. Klarer dere å finne en skikkelig god, lys sovesofa til meg..? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Må det være sovesofa? Jeg ville gått for en hemnesseng!
 
Må det være sovesofa? Jeg ville gått for en hemnesseng!
Sengebredden på den er 168 cm, så da er det kanskje for mye? Brimnes er litt mindre bredm 160. Men begge disse målene er jo utslått som dobbeltseng.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228705/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315/

Det er jo ikke sofa da, så hvis det er sofa du må ha så hjelper jo ikke disse, men med puter oppi og et sengeteppe over (doble)madrasser er det jo et godt sittealternativ. Også trekker du ut senga til dobbeltseng (samme teknikk), og begge har lagringsplass under (uansett om den er sammenslått eller ikke).
Synes Hemnes er finest, men har faktisk en av hver, for på gjesterommet var det ikke plass i lengden til åha hemnessenga.
 
Jeg fant, jeg fant ;)
Se Finn.no - Finnkode 55423480 Annonse fra Møbel-Design, Liv 2-seter sovesofa på 145 cm bredde. Ikke lys farge som er avbildet, men det står at den kan bestilles i andre farger (dog til litt høyere pris).
Var den første annonsen jeg så, kan kikke mer også.
Vil du ha ny sofa eller er pent brukt også int.?
Tusen takk, skal kikke mer på den :) syns sofa og seng er best nytt jeg. Vipper mellom 3 alternativer: sovesofa , dagseng el skapseng. Jeg har 2 soverom: lillegutt sitt og mitt. På mitt er det kun plass til målene 150x200. Der skal min seng stå etterhvert. Gjestene må først sove på mitt rom og deretter skal gjestesenga flyttes til mini sitt rom. Det hadde jo egentlig vært det beste å kjøpt noe han kunne bruke når han blir større, så nå er jeg i tvil om hva jeg skal gjøre. Håper tenke klarere etter noen timers søvn. Tusen takk for research :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sengebredden på den er 168 cm, så da er det kanskje for mye? Brimnes er litt mindre bredm 160. Men begge disse målene er jo utslått som dobbeltseng.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228705/

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315/

Det er jo ikke sofa da, så hvis det er sofa du må ha så hjelper jo ikke disse, men med puter oppi og et sengeteppe over (doble)madrasser er det jo et godt sittealternativ. Også trekker du ut senga til dobbeltseng (samme teknikk), og begge har lagringsplass under (uansett om den er sammenslått eller ikke).
Synes Hemnes er finest, men har faktisk en av hver, for på gjesterommet var det ikke plass i lengden til åha hemnessenga.
Tusen takk. :) har sett på disse . De er for store for mitt soverom , men kunne evt bli plassert direkte på lillegutt sitt rom. Da må jeg nok flytte senga mi og lillegutt sin sprinkelseng inn på mitt rom. Spørs om det er plass til begge senger på det rommet. Vi samsover i senga mi nå, med amming til poden sover. Men planen er å venne av m nattamming/brystsmokk og tilvenning egen seng. Vet ikke helt når jeg er klar for det, men bør ha begge rommene klare og godt tilvendt først. Må sove på det. Takk for tips :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp