soveskinn

Marihøna1986

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg tenker at den lille skal få sove på soveskinn fra nøstebarn i vognen og i sengen sin.
Men trenger jeg to? (altså ett til vogn og ett til sengen). Eller holder det med ett?
Har sett på nøstebarn sine, men de er jo ganske dyre...I alle fall hvis jeg trenger to. :)

Noen som har noen tips?

Det er egentlig litt opp til deg om du trenger to.. Er jo ikke noe problem å ta det fra sengen over i vognen når du bruker den..

ej he mange :p grim var gulper så ej måtte ha dobbelt opp av alt.så når det eine var til vask hadde ej et ej kunne bruke :-) men ej hadde berre slik lammeskinn som ej kjøpte på storken (babybutikk) huska at han alltid var varm :-)

er soveskinn det samme som lammeskinn?

Hvorfor akkuratt det dyre fra nøstebarn? Babyshop har rimeligere. Selv brukte vi ett fra ikea, og det funket veldig bra;)

Nei, det MÅ jo ikke være nøstebarn, men har hørt at de skal være bedre til den lille siden de ikke inneholder garvestoffer og fordi de er spesialprodusert for babyer.
Og så garanterer de jo også at lammene har hatt et godt liv og at sauerasen ikke er utsatt for mulesing. Syns det er litt viktig også :-)

Men kanskje jeg kan kjøpe ett dyrt og ett billig evt...om noen av de billige er like bra :)

Vi har brukt nøstebarn i senga, og et rimeligere i vogna! Når de blir litt større blir jo vognskinnet gjerne skittent, etc.. Denne gang kjøper vi nytt nøstebarnskinn, men gjenbruker vognskinn etter en vask i maskina:-) He i nord ligger stortsett ikke baby i vogna uten pose (har tynntynn egen pose til sommerbruk) så syntes ikke det var SÅ nøye med ubehandlet i vogna som i senga!

Det er vel kun nøstebarn sitt som er av ubehandlet ull? Kid osv har vel bare behandlede skinn tror jeg, derav så mye billigere. Jeg synes det holder med et, men dt er jo smakssak:) la alltid gulpeklut under hodet.

Jeg tror det blir et fra Nøstebarn, og et rimeligere fra barnas hus eller babyshop. Hvem av de sistnevnte jeg skal gå for, vet jeg ikke ennå. Er det noen som har erfaringer med skinn fra barnas hus og babyshop? 

Jeg tror det blir et fra Nøstebarn, og et rimeligere fra barnas hus eller babyshop. Hvem av de sistnevnte jeg skal gå for, vet jeg ikke ennå. Er det noen som har erfaringer med skinn fra barnas hus og babyshop? 

Back
Topp