soveskinn

Friele

Glad i forumet
Vi har tenkt å bruke sånn soveskinn/ullefell i vogna til poden, men jeg ser jo at priser på slike varierer ganske voldsomt! Også lurer jeg på om det er noen grunn til det? er det forskjell på kvalitet, og har det noe å si?? Ikea har jo rimelige skinn, mens f.eks nøstebarn sine koster over 700 kr!!! Er sikkert et dumt spørsmål, for jeg trodde ull var ull, men har det noe å si???? 

komme ann på om d e ubehandla ull eller syntetisk ull ;) kjøpte på barnashus t fystemann :)

Jeg ville kjøpt det i en babybutikk, ikke IKEA eller jysk sin. Ellers er det mye det samme. Vi har både fra barnas hus og nøstebarn og nøstebarn sitt er virkelig favoritten. Det er ubehandlet ull mens de andre er behandlet. Hvis du skal ha det i vogna så må du ha det minste fra nøstebarn, de er ganske store i str.

Du må styre unna de fra Europris, Jysk, IKEA osv. Disse er behandlet med mye som ikke er bra for babyene og puste inn. Også må det være korthåret :)

Kaiser lammeskinnet er visst ganske likt nøstebarn sitt, bare mye billigere nå som det er på tilbud :) http://www.lilleprinsen.no/product/484372/Kaiser_Medisinsk-lammeskinn-i-MERINOULL-90-100-cm-kortharet.html
Men skal det bare brukes til vogn vil jeg tro at det de har på Barnas Hus til 299,- holder :) Tenker å kjøpe det selv til vogna iallefall.

Vi har ett lite og ett stort lammeskinn fra Barnas Hus. Anbefaler de! :)

Har lurt på det samme. Vi har fra tidligere 2 lammeskinn, et langhåret og et korthåret med hull til seler. disse kjøpte jeg til 299 per stk på babycomfort. har vært fornøyd med dem :)

Ikke kjøp "billigskinn"! Ikkje braa..

Ville kjøpt i en babybutikk, eller så kan jeg sjekke prisene på de vakreste skinnene i verden neste gang vi skal på hytta ;) De selges i Rauland og jeg har sagt ifra til mannebeinet at jeg SKAL ha et sånt.. Så det jo en stund før graviditeten, men jeg er fortsatt bestemt :p

Det er sånne fiiiiiine, ligner litt på dette:

Gigabilde :o

Takk for flotte svar :P Da blei jeg jo litt klokere, og må dra på skinnjakt;) hehe. 

Back
Topp