Soveskinn/lammeskinn

martar80

Betatt av forumet
Det kan godt hende at dette er debattert tidligere, men jeg lurer litt på hvlke(t) jeg skal kjøpe og hva som er lurt? Nøstebarn eller Kaiser i senga, og et mindre og billigere i vogna? Erfaringer og meninger mottas med takk!!

Bruker man det i sengen også? Jeg har bare tenkt på til vogn og bilstol... Har en lammeskinnspose med vannavvisende trekk til vognen og en voksipose med ull i ryggen til bilstolen :)

Har kjøpt to nøstebarn (brukt) og et fra barns hus.
Har et i vugga og skal ha et i senga. De fra Nøstebarn passet ikke i vogna, så det håper jeg barnas hus sitt gjør.

Jeg tenker litt på om jeg skal kjøpe et mindre på f.eks Barnas Hus for å ha i vogna, og så se etter et Nøstebarn til sengen. De varer jo "evig" dersom de behandles rett, etter hva jeg kan se av andres erfaringer.

Har kjøpt begge våre på Barnas Hus, et lite og et litt lengre. Bruker det lille i vogna/kurva, og det lengre i senga. Kjøpte dem til størstebror, så blir tredje babyen som bruker dem nå :) Vasker dem med Milo på ullprogram, er like fine som da de var nye.

jeg har kjøpt et fra ikea. Vet ikke helt hvor je skal bruke det ennå, men det finner jeg sikkert ut av. Det er litt stort, men tenker at man kanskje kan skjære det litt til.

Jeg kjøpteet som var helt perfekt å ha i vogna på lekmer.no. supermykt og herlig :)

Sniker litt. Vi har et Kaiser skinn, det er nydelig. Flytter det rundt mens lille er liten, så slipper vi og bruke så mye penger på skinn. Også har vi et mindre et som er kjøpt på Ringo til sportsvogna som vi har klipt hull til seler i .

Back
Topp