Sovesituasjon.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan sover dere og de små om natten?
Ligger de på eget rom, egen seng eller i din/deres seng:)?

Her har vi fjernet rammen på sengen vår, i angst for at veslegutt skal falle ned...Så jeg og han ligger på madassene på gulvet:D Tykke og gode de, så vi koser oss! Og det er ikke minst 100% trygt:D;)
Han begynner natten i sin egen seng, men siden jeg ammer han en del om natten enda så er det praktisk å ha han nærmest mulig syns jeg;)
 
Her sover hun hele natta i sprinkelseng som står helt inntil senga vår. Har gått over til flaske nå, og det hjalp på nattesøvnenen. Nå sover hun fra 19-6.30 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sover hele natta i egen seng på eget rom ;-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Olivia sover i egen seng ved siden av vår seng. Hun våkner somregel 2ganger hver natt hvor hun hysjes i søvn igjen. En gang mellom 4.30 og 5 er hun lys våken og ammes i vår seng (desperat forsøk på mer søvn, som funker en gang i jubelåret). Og sånn her har vi holdt på i et par mnd nå.. Om ikke lengre.. Så den som sa at det bare er å hysje de i søvn 2-3dager så slutter de å våkne på natta, de har aldri møtt mitt barn! Hun hysjes/strykes på til hun sover kl 18.30-19 også.. Samma regla hver gang


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hun legger seg i sju tiden og er som regel våken noen ganger i løpet av natten, men legger hun ned og putter smokk :) men den siste uken har hun hatt noen netter der hun har vært utrøstelig, og holdt det gående i to-tre timer :( tror det må være mareritt eller no, blir snart gæææær'n :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her sover hun hele natta i sprinkelseng som står helt inntil senga vår. Har gått over til flaske nå, og det hjalp på nattesøvnenen. Nå sover hun fra 19-6.30 :)

Det hørtes veldig fint ut;):D
Her er det ikke mer enn 3 t i strekk sjelden:p
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Olivia sover i egen seng ved siden av vår seng. Hun våkner somregel 2ganger hver natt hvor hun hysjes i søvn igjen. En gang mellom 4.30 og 5 er hun lys våken og ammes i vår seng (desperat forsøk på mer søvn, som funker en gang i jubelåret). Og sånn her har vi holdt på i et par mnd nå.. Om ikke lengre.. Så den som sa at det bare er å hysje de i søvn 2-3dager så slutter de å våkne på natta, de har aldri møtt mitt barn! Hun hysjes/strykes på til hun sover kl 18.30-19 også.. Samma regla hver gang


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det funker nok ikke på alle nei:p
Her kan vi bruke veldig lang tid på å få han til å sovne. Utrolig hvor lenge han holder ut til tross for han er dautrøtt og sliten:p
Han våkner storttsett 4 ganger om natten enda her...Men ammer enda...Jeg klarer ikke avvenne jeg:p
 
Hun legger seg i sju tiden og er som regel våken noen ganger i løpet av natten, men legger hun ned og putter smokk :) men den siste uken har hun hatt noen netter der hun har vært utrøstelig, og holdt det gående i to-tre timer :( tror det må være mareritt eller no, blir snart gæææær'n :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke så kjekt når de styrer sånn om natten nei:p
Håpe det går over snart da:)
 
Det funker nok ikke på alle nei:p
Her kan vi bruke veldig lang tid på å få han til å sovne. Utrolig hvor lenge han holder ut til tross for han er dautrøtt og sliten:p
Han våkner storttsett 4 ganger om natten enda her...Men ammer enda...Jeg klarer ikke avvenne jeg:p

Jeg synes det er helt fantastisk når vi må bruke 1-2timer på ettermiddag på å holde Olivia våken så hun ikke sovner for tidlig.. For så å måtte kjempe for å få henne til å sovne 18.30-19...
Nattamming sluttet vi med i påska, da tok mannen rundene hun var våken.. Og siden da har det ikke vært pupp før kl 4.30-5 på morran.. Men å venne av resten er det værre med ;)
Det er ikke amme-tåke vettu, det er manko-på-søvn-tåka :p
 
Jeg synes det er helt fantastisk når vi må bruke 1-2timer på ettermiddag på å holde Olivia våken så hun ikke sovner for tidlig.. For så å måtte kjempe for å få henne til å sovne 18.30-19...
Nattamming sluttet vi med i påska, da tok mannen rundene hun var våken.. Og siden da har det ikke vært pupp før kl 4.30-5 på morran.. Men å venne av resten er det værre med ;)
Det er ikke amme-tåke vettu, det er manko-på-søvn-tåka :p

Ja, de vet hva de vil:p
Ønsker du kutte ut ammingen helt nå da:)?
Haha, kjenner til den tåken der selv:p
 
La han på eget rom for 2 dager siden. Ser ut til at det fungerer greit. Tror han var moden for det. Våkner ikke så mye nå lenger om natta. Npr han lå på vårt rom, reiste han seg bare opp i senga i søvne og endte med at han slo seg i senga stakkar. Ble 11 mnd i dag.
 
Ja, de vet hva de vil:p
Ønsker du kutte ut ammingen helt nå da:)?
Haha, kjenner til den tåken der selv:p
Å nei, jeg ønsker å fortsette å amme så lenge hun vil ha fram til 2år eller før, om det føles feil å fortsette :) WHO anbefaler det av en grunn tenker jeg, selv om vi bor i et vestlig land :) Må bare finne en måte å unngå den der "forsyner seg selv" greia :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Sover ved siden av sengen min i sprinkelseng. Ammer om natten, men i natt sov hun første gang gjennom.
Barnehagen tar på for lille jenten, så nå mister jeg vel snart melken .. :/
Tok sin første skritt alene idag også.. Tiden går jammen fort!
 
Å nei, jeg ønsker å fortsette å amme så lenge hun vil ha fram til 2år eller før, om det føles feil å fortsette :) WHO anbefaler det av en grunn tenker jeg, selv om vi bor i et vestlig land :) Må bare finne en måte å unngå den der "forsyner seg selv" greia :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kommer til å fortsette med ammingen selv:) Jeg har ingen planer om å slutte før han er 2år jeg, så sant han vil ha. Det blir jo da uansett så lite.
 
Sover ved siden av sengen min i sprinkelseng. Ammer om natten, men i natt sov hun første gang gjennom.
Barnehagen tar på for lille jenten, så nå mister jeg vel snart melken .. :/
Tok sin første skritt alene idag også.. Tiden går jammen fort!

Ja, det vil jeg tro den gjør. Hun trives i barnehagen?:)

Oi, jaggu ikke værst:D Så gøy da:D
 
Back
Topp