Sovesele

hanne20

Blir kjent med forumet
Hei,

Noen som bruker sele på babyen om natta? Jenta mi på 5 månender snur seg hele tida og jeg må opp  mange ganger for å snu henne på ryggen igjen... Hvor mye koster en sånn sovesele? Noen som vet??

Tok en sådan i bruk da gutten min var ca 6 mnd. Der hadde jeg så mange turer om natten for å flytte på ham. Det viste seg å være en god investering. Den jeg har kostet 400 kr. Kjøpt på Reflex. Sluttet å bruke den etter et par måneder. Men anbefaler det. Fikk mange rolige netter.

hvis hun ikke våkner av å sove på magen, hvorfor skal du snu henne da?

gutten min snur seg hele tiden, men sover fint fordet..

Brukte pose uten sele fordi eldste jenta alltid sparket av seg teppet hele tiden, men har aldri brukt seler.

Jeg trodde du ville ha råd om hvordan man kunne sove med bæresjal på hehehe...

Ja det er det som er problemet.. Hun våkner av det, og vekker oss. Hun vil ikke ligge på magen egentlig, så hvorfor hun gjør det vet jeg ikke... [&:]

Meya.. Hva mente du med bæresjal?? Skjønte jeg ikke..??[8|]

Vi brukte babysafe fra babydan på snuppa her, og angrer ikke et sekund. Ble plutselig rolige kvelder og netter her....[:)]
Vi betalte et sted mellom 400 og 500 kr for den.[:)]

Jeg har begynt med det nå, men det er fordi snuppa sparker av seg dyna og blir kald.. og da våknet hun av det.. Nå sover hun så fint så... men jeg bruker ikke selene da..

Eline lå i sovesele fra hun var 8-16mnd. Fordi hun var så urolig om kvelden, klarte ikke å sovne. Reiste seg bare opp og stod der og skreik! Det funka veldig greit med sele, hun sovna på 2 minutter![:D] Og så syns jeg det var betryggende å la henne ligge på rygg!![:)][:)]
Jeg kjøpte en sånn sele på Cubus, festet den rundt hele madrassa, har gått veldig greit her! Den kosta 100kr!

100kr?? Da skal jeg sjekke Cubus jeg :-)
Poenget er at hun ikke skal snu seg, ikke at hun sparker av seg dyna... Så må nesten ha med seler. Men takk for tips jenter [:D] 

ORIGINAL: hanne20

Meya.. Hva mente du med bæresjal?? Skjønte jeg ikke..??[8|]

Da minste jenta mi var liten, sov hun ofte hele natten igjennom i en bæreslynge, tett inntil meg, enten når jeg halv-satt på sofaen, eller i sengen, liggende ved siden av meg, men hun lå i slyngen, på en måte.

Back
Topp