Sovesauen Ewan

Vurderer den jeg og. Brukte white noise fra youtube sist, var litt upraktisk :p men tenker å se an behovet :)

Sett denne så mye så denne vet jeg at jeg skal prøve! :joyful:

Vurderer den :) storesøster var forholdsvis grei å legge på natt, men et mareritt å legge på dagen. Så tenker å prøve denne kjapt med lille :)

Fristende :D Med lillemor brukte vi white noise app med støvsuger lyd, den funka gull, men helt grusomt for oss å høre på :hilarious:

Vi fikk ewan til storesøster og brukte den mye, vi fikk delux modellen som har innebygd sensor som gjør at den starter igjen dersom baby blir urolig.
Den var full verdt å ha med når vi sov andre plasser enn hjemme også, kjent lyd og lys alltid med oss.
Kommer til å ta den i bruk igjen når mini kommer:happy:

Vi hadde den til storebror, delux versjonen. Vi syns den hjalp veldig med å roe ned gutten når han våknet om natten. Det ble en trygghet for guttungen om kvelden og han følte seg trygg og rolig når sauen gikk på. Greit med sensor som starter opp med urolighet også ☺️

Vi fikk ewan til storesøster og brukte den mye, vi fikk delux modellen som har innebygd sensor som gjør at den starter igjen dersom baby blir urolig.
Den var full verdt å ha med når vi sov andre plasser enn hjemme også, kjent lyd og lys alltid med oss.
Kommer til å ta den i bruk igjen når mini kommer:happy:
Vi hadde den til storebror, delux versjonen. Vi syns den hjalp veldig med å roe ned gutten når han våknet om natten. Det ble en trygghet for guttungen om kvelden og han følte seg trygg og rolig når sauen gikk på. Greit med sensor som starter opp med urolighet også ☺️
Sniker fra juni:) Har hørt mye bra om denne, og vurderer den. Men jeg lurer på hvordan det gikk å avvende den etterhvert?:)

Sniker fra juni:) Har hørt mye bra om denne, og vurderer den. Men jeg lurer på hvordan det gikk å avvende den etterhvert?:)
Hos oss var det ikke et problem. Vi glemte å sette på den noen ganger av og til, og tilslutt var den bare i nærheten uten noe lyd på. Da kunne vi ta den vekk når det passet oss. Nå har vi hatt en veldig snill gutt som sover godt på dag og nattestid, og han har sovet gjennom natten fra han var 7 måneder, og frem til da våknet han kun hver 4 time for mat. Om sauen virker for dem som sliter med søvn vet jeg ikke. Vi kommer nok til å bruke den igjen fordi vi hadde så god erfaring med den, men spørs om den er like bra på lillesøsken som kommer ;)

Back
Topp