Sover?

Varierer veldig.. Ikke noe søvnrutine som er fast her i gården, nei. Hun kan være våken hele dagen noen dager, mens andre dager sover hun fem minutter og våkner.. Så sover hun fem minutter til også våkner hun.. Og sånn fortsetter det hele dagen!! Så har vi de dagene hvor hun ikke gjør annet enn å sove!! Hehe..

Varierer veldig.. Ikke noe søvnrutine som er fast her i gården, nei. Hun kan være våken hele dagen noen dager, mens andre dager sover hun fem minutter og våkner.. Så sover hun fem minutter til også våkner hun.. Og sånn fortsetter det hele dagen!! Så har vi de dagene hvor hun ikke gjør annet enn å sove!! Hehe..
Samme er de her! :)

Soverutiner har vi ikke nei. Eneste er at hun har en lang soveperiode midt på dagen.

Siste tre uker sover 1-2 timer og så oppe 1-1,5 time så sover igjen. Sover til ca. samme tider. Sover fortsatt kun i armene mine eller i vogna på trilletur. Hvis jeg skal legge henne i vogna hjemme eller i senga så sover kun 5 -20 minutter eller åpner øynene så fort jeg legger henne ned.

Ingen rutine ang soving på dagen. Det varierer fra dag til dag. Han liker best å sove i vogna innendørs på dagtid. Kan få han til å sove ganske mange timer men da må jeg ut å gå.

Back
Topp