Kjenner meg sliten hele tiden noe jeg vet er veldig normalt. Er trett men sover svært lite. I snitt 5 timer hver natt. (Noen mener kanskje dette er mye)
har hørt man får mindre å mindre søvn jo lengre i svangerskapet man kommer pga kroppen forbereder seg til våkenetter.
greit nok når man er hjemme i permisjon og kan prøve å dyppe av litt mens babyen sover. Men nå når jeg jobber fult så er det veldig tungt til tider.
For om jeg har kveldsvakt eller dagvakt så sover jeg like mange timer.
så mitt spørsmål er andre her som ha følt det slik. Kanskje noen har opplevd det fra tidligere svangerskap. Dette er mitt første så vet veldig lite
har hørt man får mindre å mindre søvn jo lengre i svangerskapet man kommer pga kroppen forbereder seg til våkenetter.
greit nok når man er hjemme i permisjon og kan prøve å dyppe av litt mens babyen sover. Men nå når jeg jobber fult så er det veldig tungt til tider.
For om jeg har kveldsvakt eller dagvakt så sover jeg like mange timer.
så mitt spørsmål er andre her som ha følt det slik. Kanskje noen har opplevd det fra tidligere svangerskap. Dette er mitt første så vet veldig lite

Og det gjorde jeg hver dag. Det er tungt å jobbe turnus, spesielt som gravid. I senere svangerskap har jeg søkt tidlig om svangerskapspermisjon og fått det innvilget. Har da jobbet gradert og synes det har fungert veldig bra, og hatt mer overskudd. Man har jo også et liv utenom jobb, både med og uten barn fra før. Og det er jo veldig viktig for babyen i magen at du tar vare på deg selv!