Sover/sov barna deres ute? *insp*

Som baby sov han ute en gang nesten hver dag, nå sover han bare inne, både hjemme og i barnehagen.

Eldstemann sov berre i vogn, både heime og i bhg. Minsta søv i senga heime og i vogn i bhg. 

ORIGINAL: **Nissetrusa**

Stort sett inne, men ute innimellom[:)]

De sov ute alltid da dem var små og de sover fremdeles ute i barnehagen.
I helgene sover dem inne...

Sover ute i vogna, både hjemme og i barnehagen.

Hvis det er veldig surt vær her hjemme triller vi en tur og så sover han i gangen (der er det ganske kjølig, bretter bare av ham litt)

Sover bare inne.
(bortsett fra de gangene han sovner i vognen på tur)

Har alltid sovet ute, men nå sover hun inne i helgene for jeg gidder ikke ta med vogna hjem [8D] ute i barnehagen [;)]

jente nr 1 sov kun ute.
jente nr 2 sover mest ute, men ofte inne også[:)]

Kan bare snakke for slik det var tidligere, men N har alltoid sovet ute han[:)]

ORIGINAL: student85

sover for det meste ute i vogna. Har prøvd å få han til å sove inne, men da sover han maks 20 min!

Samme her. Sover mye dårligere i senga si. Kan sove i vogna inne da, hvis han er forkjøla eller noe sånn...

Hun sover ikke ute.

Det varierer veldig nå for tiden egentlig. Hjemme sover han alltid i vogna, men varrieren mellom inne, ute eller på på tur. I barnehagen sover de i et slags skur i små senger, så det er jo på en måte inne, men det er luftehull og sånn der, så tempraturen er omtrent som ute.

ORIGINAL: ******

Han sover ute i vogn uansett vær. Der sover han i ca tre timer. Inne våkener han ettter 10- 15 min.

Sånn er det her også [:)]

aldri...med unntak om vi var ute i hagen alle sammen med vogna ved siden

ORIGINAL: SelinesMam

Snuppa sover alltid ute i vogna si på dagen.

Back
Topp