Sover/sov barna deres ute? *insp*

Nozy Rosie

Forumet er livet
Ble litt inspirert her av tråder i dag, og tidligere diskusjoner på BV.
Det virker som om de fleste barna sover formiddagslurer ute i vogn, men vi hører jo innimellom også om de som sover inne om dagen.

Hva gjør/gjorde deres barn?

Begge mine har alltid sovet inne i senga si på dagtid også, så sant vi ikke har vært ute på tur eller liknende.
Begge har alltid sovet godt om natta, og vi har ikke hatt noen andre problemer med søvnen. De begynte å sove ute i vogn da de begynte i barnehagen, og det var heller ikke noe problem. [:)]

(Har selvfølgelig tillat flere valg, siden mange har flere enn et barn. [:)])

Han sov alltid ude i vognå.

Han har alltid sovet inne i senga si..

Sover i senga si.

Jeg har ikke gidda ha henne i vogna ute.
Besteforeldresvigers har hunder som kan bjeffe og vekke henne, de bor 30meter fra oss.
Om det er snø kommer det takras fra all over.
Ikke tak til å sette vogna under om det regner veldig.
Det er sinnsykt med katter her.
Hun sover lengre i senga si.
Jeg føler meg tryggere når jeg har henne i huset i forhold til at jeg kan ta en dusj o.l.

Sover godt om natta, sover godt om dagen.

Om vi triller tur på dagen så kan hun sove i vogna da, og hun skal sove i vogn i barnehagen over jul.

Snuppa vår sov stort sett utenfor på dagtid, men også innenfor.

Snuppa sover alltid ute i vogna si på dagen.

Stort sett inne, men ute innimellom[:)]

Alltid inne i senga si. Er så  mange gale mennesker her i verden, så aldri i verden om jenta mi får sove ute når jeg ikke er ute også.

Her sov begge to stort sett ute i vognen...

Det er overraskende å se at så mange barn sover inne, jeg har nemlig fått inntrykk av at de fleste sov ute! [8D]

Jeg var den eneste i barselgruppa som lot guttungen sove inne, og vi var nesten ti stk! Og jeg har flere ganger fått negative tilbakemeldinger på at jeg har latt begge ungene sove inne i senga si på dagtid, og i tillegg har hatt det like mørkt der da som på natta! [:o][8D]
Og hørt "stakkars unger som ikke får frisk luft" osv. Nei, for de er jo aldri utenfor døra ellers.. [8|]

Jeg selv synes der er tryggest å ha de inne i egen seng, så jeg slipper å sitte og glane ut av vinduet hele tiden for å se at alt er bra. Den tiden de sover bruker jeg ofte på å vaske klær, rydde, dusje, sove selv eller liknende, noe jeg aldri hadde turt hvis jeg hadde hatt de i vogn utenfor. Katter er det også masse av her, som gjerne hopper opp i vogna.

Hu sover alltid ute i vogna, bor på nedsiden av et hus, så ingen gjennom gang, +  at vi har babycall så slapper godt av når hu ligger ute å sover
sover så godt der atte[:)]

det gjorde eldste jenta også[:)]

[:)]Han sov alltid ute i vogna. Men med babycall og STOR vakthund[:D]
Lilleboffen min tålte ikke at noen kom i nærheten av vogna,og ikke inn vår port heller...
Han holdt greit både folk og dyr unna når minsten sov ute[:D]

sover for det meste ute i vogna. Har prøvd å få han til å sove inne, men da sover han maks 20 min!

Stort sett ute, men hender han sover inne en gang ibland dersom han kun skal ha en kort liten dupp [:)]

Markus sover ute i bhg og inne hjemme.. Frida sover mest inne, men ute også når det passer[;)]

Han sover ute i vogn uansett vær. Der sover han i ca tre timer. Inne våkener han ettter 10- 15 min.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Han har alltid sovet inne i senga si..

Sign =)

Back
Topp