Sover så dårlig

Mini88

Flørter med forumet
Jeg sover altså så dårlig!:( Våkner fordi jeg må tissemange ganger i løpet av natten, våkner før barna, er trøtt, kvalm og svimmel hele dagen men får ikke sove så ofte. Bare ligger på sofaen og orker ingenting! Supertrøtt på ettermiddagen men kan ikke sove i kosetiden til barna! Og på kveldene bruker jeg lang tid på å sovne! Urolig i kroppen! Andre?

Jeg hadde tenkt til å skrive et lignende innlegg i dag. Urolig i kroppen når jeg skal legge meg for kvelden og bruker evigheter på å sovne selv om jeg egentlig er stuptrøtt... våkner flere ganger om natten fordi jeg på tisse og bruker lang tid på å sovne igjen fordi jeg er kvalm.

Håper virkelig dette bedrer seg snart... begynner å bli utslitt.. :(

Samme her å, våkner flere ganger om natta og må på do. Drømmer mye og sover urolig. Trøtt og uggen nesten hele dagen, sovner som oftes på sofaen om kvelden :meh:

Her og!! Har en sånn indre uro, bruker kjempelang tid på å sovne selv om jeg er veldig trøtt..
Ligger og vrir meg frem og tilbake!
Håper det går over snart [emoji42][emoji42][emoji42]

Samme her... pluss at jeg er veldig var for lys, lyd og lukt. Våknet feks hvis jeg har lagt meg først og gubben har dusja før han legger seg. Da våkner jeg av såpelukta. Ellers har jeg en nakkeskade som også gjør at jeg sover dårlig og har mye vondt i hodet

Sover dårlig en del netter, må opp for å tisse, legger meg, blir veldig sulten og litt uvell, vrir og vender på meg.
Tar lang tid før jeg sovner. Drømmer rare drømmer. Må hvile /sove en gang daglig.

Kanskje det er forberedelser til våkenetter med baby? :)

Jeg hadde tenkt til å skrive et lignende innlegg i dag. Urolig i kroppen når jeg skal legge meg for kvelden og bruker evigheter på å sovne selv om jeg egentlig er stuptrøtt... våkner flere ganger om natten fordi jeg på tisse og bruker lang tid på å sovne igjen fordi jeg er kvalm.

Håper virkelig dette bedrer seg snart... begynner å bli utslitt.. :(
Akkurat samme her! Det er så kjedelig:( Vil jo sove!

Så godt å høre at vi er flere son har det likt! Håper det gir seg snart for oss alle og at vi snart får sove godt:) Men tviler! Søvnen har ikke akkurat blitt bedre på slutten av mine andre graviditeter og tissingen har vært stort sett det samme gjennom begge! Jaja, vi får sove om noen år;)

Har hatt det akkurat slik som dere! Men for min del er det nå begynt å bli bedre. Er i dag 12+2. Er nå ned i bare to ganger på toalettet ila. Natten. Før sprang jeg hele tiden.

Kjenner igjen mye av det samme her..har iutgangspunkt et godt soverhjerte..trenger mye søvn. Nå for tiden er jeg ufattelig trøtt så å si hele tiden og må helst sove hver ettermiddag etter jobb..

Samme her! Sover dårlig på natta ned rare drømmer og myw dogåing + våker til alarm trøtt, utslitt og kvalm! Må stå opp tidliger før jobb enn vanlig bare for å forbedrede meg psykisk for å dra. Går hele dagen på jobb og er trøtt, kvalm, klar og utslitt(jobber i bhg), kommer hjem presder i meg midsag før jeg sovner på soffaen. Kan godt sove 3 timer men våkner mer utslitt og med dårlig samvittighet pga sønnen som ønsker å væra sammen med mamma før natt. Har 0 energi hjemme og den minker veldig pp jobb og! Drit lei og håper formen tar seg opp før mannen reiser bort på jobb snart..... er 9+1 idag.

Back
Topp