Sover SÅ dårlig

Mioloo

Flørter med forumet
Er det flere som sliter med søvnen? Altså jeg holder på å bli gal. Hvis jeg våkner på nettene for og tisse (som jeg ofte gjør fortiden) er hele natten spolert, da bruker jeg tidvis ofte 2-3 timer før jeg sovner igjen. Men det mest plagsomme er disse drømmene, de er SÅ intense og livlige at jeg er mer utmattet når jeg våkner, samt at jeg våkner av dem. Ikke er de spesielt hyggelige heller, inatt holdt jeg på å drukne i en tsunami, og drømmen etter hadde mannen forlatt meg for ei annen dame. Blir litt sprø :happy8 husker jeg hadde livlige drømmer i første svangerskap også men må ha fortrengt hvor intense de faktisk kan være:laughing002
 
Sniker.
Hei og gratulerer med graviditeten.
Det kan hjelpe lenger ut i svangerskapet før det gyver løs igjen. Jeg er 37+6 i dag og sover så lite så det er nesten uforsvarlig synes jeg.
Dagens trøst? Beklager :Heartred
 
Er det flere som sliter med søvnen? Altså jeg holder på å bli gal. Hvis jeg våkner på nettene for og tisse (som jeg ofte gjør fortiden) er hele natten spolert, da bruker jeg tidvis ofte 2-3 timer før jeg sovner igjen. Men det mest plagsomme er disse drømmene, de er SÅ intense og livlige at jeg er mer utmattet når jeg våkner, samt at jeg våkner av dem. Ikke er de spesielt hyggelige heller, inatt holdt jeg på å drukne i en tsunami, og drømmen etter hadde mannen forlatt meg for ei annen dame. Blir litt sprø :happy8 husker jeg hadde livlige drømmer i første svangerskap også men må ha fortrengt hvor intense de faktisk kan være:laughing002
Jeg er helt lik.. våkner rundt 02:30 hver natt.. bruker iallefall en time på å sovne igjen. Drømmer så sykt mye .
 
Er det flere som sliter med søvnen? Altså jeg holder på å bli gal. Hvis jeg våkner på nettene for og tisse (som jeg ofte gjør fortiden) er hele natten spolert, da bruker jeg tidvis ofte 2-3 timer før jeg sovner igjen. Men det mest plagsomme er disse drømmene, de er SÅ intense og livlige at jeg er mer utmattet når jeg våkner, samt at jeg våkner av dem. Ikke er de spesielt hyggelige heller, inatt holdt jeg på å drukne i en tsunami, og drømmen etter hadde mannen forlatt meg for ei annen dame. Blir litt sprø :happy8 husker jeg hadde livlige drømmer i første svangerskap også men må ha fortrengt hvor intense de faktisk kan være:laughing002
Har det akkurat likt som deg :shifty:
Håper det roer seg litt i andre trimester. Spesielt med den tissingen. Er så unødvendig å bruke flere timer på å sovne etter å ha vært på do! :arghh::hilarious:
 
Jeg er 11+5 i dag, og det har blitt bedre for min del de siste dagene. Jeg må fortsatt opp å tisse hver natt, men sovner stort sett igjen uten å stirre i taket i 2,5 time. Håper det bedrer seg for deg også <3
 
Jeg er 11+5 i dag, og det har blitt bedre for min del de siste dagene. Jeg må fortsatt opp å tisse hver natt, men sovner stort sett igjen uten å stirre i taket i 2,5 time. Håper det bedrer seg for deg også <3
Kjedelige er at det ble verre etter jeg kom over i 2 trimester :laughing002 Er 14+2 idag, og sover verre enn noen gango_O
 
Ja, sov elendig i natt! Hanen vekket meg klokken 2:30, og etter det sov jeg knapt.
 
Våkner tissetrengt hver eneste natt klokka 4!!:arghh: men får heldigvis sovna ganske fort som regel

Når gikk det over for deg i forrige svangerskap?:)
 
Våkner tissetrengt hver eneste natt klokka 4!!:arghh: men får heldigvis sovna ganske fort som regel

Når gikk det over for deg i forrige svangerskap?:)
Usikker på når det gikk over, men tror muligens det roet seg rundt uke 20 å utover, før det kom tilbake igjen rundt uke 30 kanskje?:D Men ta det med en klype salt, for den gravid hjernen min er skikkelig grøt fortiden:laughing002
 
Våkner som regel 02.30 og 05 ish hver natt med sprengt blære. I det jeg setter meg opp i senga og skal stå så gjør det sååå vondt i puppene!!! Meeen jeg skal ikke klage, for jeg sovner igjen ganske kjapt. :)
 
Føler med deg, det er så slitsomt! Jeg sover også dårlig og gjorde det hele forrige svangerskap. Det positive er at jeg sov mye bedre da babyen faktisk var født, og følte meg mye mer opplagt da til tross for mange amminger hver natt osv. Så det hjelper nå litt å tenke på.. Ble for øvrig delvis sykemeldt og senere fullt sykemeldt forrige svangerskap, søvnen var medvirkende. Foreløpig holder jeg ut!
 
Hiver meg på denne… Sov som et barn i 9-10 uker, og så har det vært helt j*vlig fra da til nå (uke 15). Leggkramper har vært verst. Nå har det heldigvis begynt å roe seg litt, bare for å bli tatt over av kanskje 5 tisseturer i løpet av natta :rolleyes: Bruker gjerne en times tid på å sovne igjen da.. Kommer meg ikke opp før i 11-tida og føler meg fremdeles utslitt da. Våkner også av ALT, seinest i går en katt som mjauet utafor. Hvor sensitiv går det an å være liksom:banghead:
 
Sitter på toget på vei til jobb og jobber alt jeg kan for å ikke ramle sammen. Har sovet elendig siden dag 1, og det veksler mellom å bare ikke sovne, til å måtte tisse hver time uten å sove noe særlig mellom slagene. Føler jeg holder på å miste det helt og vet ikke hvordan jeg skal holde ut dette. Er i uke 15 nå og det har pågått siden mai. Jeg er vanligvis god med lite søvn, men nå tror jeg rett og slett et sammenbrudd er nært.
 
Samme her....nå har jeg ligget våken og vridd med siden 0330, nå er klokka snart 05, og jeg må stå opp om en time :inpain:
 
I natt var det ekstremt da, siden vi ligger rett under et takvindu og jeg våkner både av tissetrengt, regn, barn og torden. Umulig å sovne igjen også når lynet slår ned rett i nabolaget 3 ganger på en halvtime. For et bråk
 
Signerer denne. Våkner på natten for og tisse, og får skjeldent sove før det har gått 1-3 timer igjen! Skikkelig skikkelig slitsomt!
 
Back
Topp