Sover rundt

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Siste uka (bank i bordet) har lillemann sovet fra 22-07. Helt fantastisk. De første ukene var det mat hver tredje time om natten, men det har blitt færre og færre nattamminger, og nå sover han rundt.

Er mer våken om dagen nå da, men nettene er jo fantastiske!

Hvordan sover deres små nå? :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Snuppa mi har sovet fra 22- ca.05 helt siden dag 1 hjemme.. Da skal hun ha litt mat og sover videre til 8-9.. Men de 3 siste nettene har jeg lagt henne kl.21 for å starte gradvis å legge henne tidligere om kveldene (etter tips fra helsesøster på kontroll), sånn at vi tilslutt ender opp der vi vil være med tanke på klokkeslett på legging.. Jeg var veldig spent, men hun har alle 3 dager sovet til 05.30/06 selv om hun har blitt lagt kl.21! :D og så igjen til ca. 08.30! :)

De siste 4 nettene har hu blitt lagt i ni-ti tida. Sovet til 3, fått mat og sovet til halv sju ca. Men i dag sov hu til nesten 9! ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Legger seg mellom 22-23, våkner mellom 5-6 mat og sover til 8-10:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Ahh. Høres ut som dere har det helt fantastisk. Her sliter jeg veldig med å få lillegutt til å sove i det hele tatt. Gleder meg til han får litt rutiner. :-)

Mathias sover fra 22 til alt fra 4 til 6.30 og får mat. Og etter det kan han sove til 10.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han legges når vi legger oss og våkner klokka to, fire, seks, åtte osv.

Så gjett om jeg gleder meg til den dagen jeg kan si det samme som dere :)

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Er deilig ja, men har sine ulemper og fordeler :p

Før kunne han sove 2-4 timers lurer på dagen også, men nå er han mye våken og sover max en time.. Sover lenger i vogna da. Fikk jo så god tid til storesøster, trening og arbeid i huset når han sov, men slik er det ikke lenger :p :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi hadde vår første natt med over 7 timers sammenhengende søvn siden lillemor kom. Jeg ble bare *litt* overrasket når jeg så på klokken og måtte telle på hendene et par ganger for å være sikker ;)

Krysser fingrene for at det skjer oftere, men vi får som regel 5 timer sammenhengende søvn så vi er ganske heldige allerede.

Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis hun ikke sov 7-8 timer hver natt (etter nattamming).

Her sover lillegutt 1930-0700;-) Gir siste maten før natta kl 1900.
Han har nå gjort det 5 netter på rad. Fikk sjokk første morran og trodde klokka var feil;-) hehe

Tutta her våkner hver 3/4 time. Skal da ha flaske. Er oppe ca 01.30, 05.00 og ca kl 08.00. Så sover vi ofte til 09.30. Hvis vi går på tur/ stranden kan hun sove i ca 6 t på dagen med matpause i mellom

Back
Topp