Sover på magen

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Noen andre mage sovere her ? Min sover på magen og halve ansiktet nedi madrassen, nesten hver natt. Er d farlig? Noen andre sine små som også sover sånn?


Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
 
Jeg har ikke magesover, men jeg tror ikke det er farlig for de lengre nå. Nå er de så store at de kan snu seg rundt selv om noe skulle skje.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her sover han på alle slags mulig måter, men mest på magen. Ikke noe problem det nå, de er så store og klarer fint å snu seg :)
 
Er ikke noe farlig:) de klarer å styre dette godt selv nå.. her sover han på magen, ryggen, sidene, på knær osv på en natt :p gjort det lenge :)
 
Høres ut som du beskriver Oliver:p

Haha:D

Ene natta så fant jeg han under dyna:eek: tørr ikke ta på dyne mer :p for dyna lå på samme plassen, men han selv hadde klart å lirke seg helt under i søvne:eek:
 
Haha:D

Ene natta så fant jeg han under dyna:eek: tørr ikke ta på dyne mer :p for dyna lå på samme plassen, men han selv hadde klart å lirke seg helt under i søvne:eek:

Huff,det kan være skummelt...
Hva ligger han med nå da:)?
 
Huff,det kan være skummelt...
Hva ligger han med nå da:)?

Han bruker en sånn pose etter Liana :) han er så varm av seg uansett, så fryser ikke :) men håper han er i stand til å sove med dyne når det blir enda kaldere tider :p
 
Han bruker en sånn pose etter Liana :) han er så varm av seg uansett, så fryser ikke :) men håper han er i stand til å sove med dyne når det blir enda kaldere tider :p

Aha:) Flere som bruker poser, og er fornøyd med det:)
Ja, får håpe det;)
 
Aha:) Flere som bruker poser, og er fornøyd med det:)
Ja, får håpe det;)

Ja vi har brukt det på alle 3 :) Emira og Liana var mellom 4-6 mnd når de begynte, siden dem sparket av dyna.. så da hadde dem noe å holde seg varm med :)
 
spørrs jo hvor gamle de er, mi er 1 1/5 år å har sovet hvertfall 6 mnd kun på magen..ingen problem når de er så store vil jeg tro :)
 
Ja vi har brukt det på alle 3 :) Emira og Liana var mellom 4-6 mnd når de begynte, siden dem sparket av dyna.. så da hadde dem noe å holde seg varm med :)

Ja,veldig greit når de sparker av seg:)
Her bruker vi stortsett dyne.
 
Ja,veldig greit når de sparker av seg:)
Her bruker vi stortsett dyne.

Emira holdt dyna på når hun hadde posen på.. Liana legger seg oppå dyna og i motsatt ende uansett :p Leoh ligger også overalt i senga nå!
 
Her sover hun og mest på magen, men både på sidene, ryggen og på knea :p Og i alle retninger :p hehe

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp