Sover på magen

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Hei dere. Nå er snart babyen min 4 måneder og vil KUN ligge på magen. Så fort jeg har snudd henne så snur hun seg igjen. Jeg får jo ikke sove selv da jeg blir så bekymret og går å ser til henne hele natten gjennom. Sover din baby på magen? Når er det liksom OK?

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg trur di sie at når de klare å snu seg sjøl e d greit at de sove på magen ;)
Ja he hørt det, men så Googla eg å då sto det at det kun gjaldt hvis de va 6mnd+

Sent from my iPhone using BV Forum

Min sover kun på magen når ho sover oppå meg på dagen. Ellers så sover ho på sia, ho får ikke sove hvis ho ligger på rygg så ho skriker helt til jeg legger ho på sia. Tok lang tid før jeg skjønte at det var derfor ho skrek sånn..
Ser at noen lar ungan sove på magen, men da fjerner de sengekanten, sengehimmelen, bamser og alt det overflødige som lligger i senga for å få best mulig "lufting".
Vet ikke om jeg hadde turt å sove på magen, hadde nok også gått og snudd ungen hele tia..

Vår sover kun på magen - gjort helt siden hun var bare et par uker gammel. Ingen tør å si det går greit å sove på magen, og vi har fått forskjellige tips og triks som har vært prøvd ut uten hell - så her overvåker vi henne på skift til hun begynner å snu seg selv. Da skal det visst være greit :)

Back
Topp