Sover om natta-poll

SilkSpectre

Forelsket i forumet
Ettersom det er så masse snakk om soving gjennom hele natten på forumet, tenkte jeg ta en liten poll for å se om det er noen forskjell på de ulike matalternativene og sovingen så vi som har babyer som våkner ofte kanskje kan få noen innspill.

jeg gir bare MM og han våkner 2-4 ganger om natta og får pupp, men han sovner med en gang igjen. vi er ikke oppe av senga, så jeg sover stort sett hele natta, må bare putte puppen i munn hannes, så sovner jeg igjne. når han er ferdig å spise sovner han og. 

Jeg gir bare mme og hun våkner en gang om natta og en gang tidlig om morningen. Hun sovner igjen rett etter hun har spist[:)]
I dag sto vi opp halv elleve[:D]

jeg gir kun mme - hun sover alt fra 6-8 timer sammenhengende, så det er jo nesten hele natten [:)]

jeg svarte gir kun mme og sover hele natten, men fram til for bare noen dager siden var det mme og mm, men han sov hele natta da også[:D] det vil si han sover som regel fra mellom kl 23 og 01 til mellom kl 09 og 11.30[:D]

jeg gir kun MM og mini sover da fra 22-23 til 05.30 ca, spiser, bæsjer, skifter og sovner igjen med en gang! Så står vi opp sånn 9-10 tiden!

Hu har sove så og si hele natten frem te nå (fra 00 til mellom halv 6 og halv 8.) Men de siste nettene har hun våknet etter 3-4 timer for mat til mammens store fortvilelse. Sliter sånn me å sovne for ligger bare å tenker på at hun våkner igjen snart.

jeg gir kun MM og hun sover til 4-5 tiden om morgen fra 9-10 tiden på kvelden. spiser og sover igjen etterpå.. våkner aldri på natta ennå.. bank i bordet :)

Lille her får kun MME, og sover fra ca klokka 8, til 4-5 tiden, får et måltid og sover som regel videre til 7-8 tiden.. MEN da er det ikke snakk om å sove mer.. Men skal ikke klage! [:D]

Hva er "hele" natta definisjonen da?

Fra midnatt til 7?

Eller må det en 12 timers søvn til for å være "hele natta"??

Natten er per definisjon fra midnatt til 06:00 iflg min hs. [8D]
Så da sover han hele natta da [:D]
Han sover 2 økter av 6 timer, med mat i mellom [:)]

ORIGINAL: ilabom

Natten er per definisjon fra midnatt til 06:00 iflg min hs. [8D]
Så da sover han hele natta da [:D]
Han sover 2 økter av 6 timer, med mat i mellom [:)]

Ja da har vi jammen meg en sove hele natten baby vi og da [;)] Sovner mellom 23 og 24 og sover til en gang mellom 6 og 8.. mat og så sover hun videre til 10-11.

Gir MM, og sover hele natten [:D]

Jeg gir kun MM og hun sover først ca 5 timer, å spiser hun , å sover 3, så 3 til:) legger seg rundt 20[:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Jeg gir kun MM og hun sover først ca 5 timer, å spiser hun , å sover 3, så 3 til:) legger seg rundt 20[:)]

samme her bare at jeg gir både mm og mme[;)] i natt sov han fra 22 til 05.30 - mat - og sov videre til 08.30. håper det fortsetter[:D]

Jeg ammer og ungen sover ikke om natta i det hele tatt. [;)]

Gir kun MME og hun sover stort sett igjennom natten. Hender hun våkner 1 gang, men da er det kun for å drikke melk for så å sove igjen. [:D]

Kun mme. Han sover fra kl 19 til kl 06[:)] Da får han mat og sover et par timer til[:D] Heldig ja

Back
Topp