sover og sover..

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
idag kjenner jeg VIRKELIG hvor sliten jeg er...har vært en hard uke på jobb og hjemme...så etter kaffe-gjestene dro idag så har jeg bare sovet og sovet.. [&o] mannen dro på en bensinstasjon for å kjøpe potetgull til meg [:)] så snill han er [:)]  lovet han litt "kos" om han gjorde det da [:)] så han gjorde det med glede [:D][8D]

Jeg og er veeeeldig trøtt i dag.. la meg kl 23 i går kveld og sov til kl 11 i dag [:D][:D][:D] 12 timer søvn [:D][:D]

ja den bruker jeg også [8D][;)] utrolig hva de gjør for litt kos [:)][:)] hihi.. det er sånn det skal være det [8D][:)][;)][:D]

kos deg med chipsen og nyt søvnen :))

ORIGINAL: t0mmelise

Jeg og er veeeeldig trøtt i dag.. la meg kl 23 i går kveld og sov til kl 11 i dag [:D][:D][:D] 12 timer søvn [:D][:D]

ja den bruker jeg også [8D][;)] utrolig hva de gjør for litt kos [:)][:)] hihi.. det er sånn det skal være det [8D][:)][;)][:D]

kos deg med chipsen og nyt søvnen :))

hihi! ja litt lokkemiddel.. han hadde vel fått likevel da, og han hadde vel stukket å kjøpt potetgull uansett [:)] men det er jo gøy å ha noe å se frem til [:)]

Det er godt å få hvilt seg litt innimellom, vi kan jo ikke regne med å klare alt samtidig---

Back
Topp