Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du må bare passe på at han ligger med hode til forskjellig side, ikke samme stilling hele tiden. Gutten til en vennine av meg var en veldig rolig baby som sov masse, han ble flat og skjev i hodet. Ser ikke særlig pent ut
Malin liker ikke å bli "dælket" med for mye..prater mye på stellebordet til ho,og noen ganger får jeg et lite smil[:)][;)]har prøvd massere litt,men virka ikke som ho liker det..men nå er jeg ikke sikker på hvordan massere man skal gjøre me de heller..
Kanskje han har det for godt.. hehe Da jeg var på sykehuset så sov Tuva mye.. ville liksom ikke vekke henne for stell og mat når hun sov så godt, men da fikk jeg beskjed om at hu hadde det for godt.. vi måtte ta henne ut av teppe og rett og slett gjøre det litt "ubehagelig" for henne og da var hu våken..
Ellers nå så har hun sine timer både på natta og på dagen hvor hun er våken, men ikke noe skrik, bare kikker rundt seg.. virker veldig interresert i forskjellige ting [:)]