Sover og sover

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Gjennom denne helga har jeg nesten bare sovet. Er oppe å prøver spise så er d trøtthet igjen. Om natten har jeg sover 10-15 timer.. Våkner å er helt ferdig i kroppen.. Må rose mannen min masse som har tatt m ungen å bikkjA ut for at jeg skal få fred til å sove:)) Eneste som funker å spise på morran er appelsiner, er kvalm som f.... Blææ

Uffda, det hørtes ikke noe godt ut..

Men så bra å høre at du har så god hjelp i mannen din :)

Håper kvalmen snart roer seg for deg!

Huff da... Det er jo ikke noe morro da når det blir så ille. Jeg sover bare på kvelden på sofaen jeg... Og kvalm ja det er jeg hele døgnet, men klarer meg. Håper du blir bedre snart :) er ikke noe morro og føle seg helt pyton......

emoticon Sender deg en klem! Jeg er litt misunnelig da, for her har kvalmen blitt borte og da blir jeg bekymret. Men trøtt er jeg! Legger meg gjerne kl 23 på lørdag og sover til 10-11.

Har det akkurat sånn her også

jepp trøtt her også sovner på soffaen på kvelden og sover godt frem til fire da våkner jeg må tisse blæ
så ligger jeg der og små sover til klokka ringer 6
så blir jeg trøtt igjen ca 9 og går i vakum resten av dagen før jeg sovner til barnetv og så er runden igang igjen
føler jeg er trøtt hele tiden og jeg orker ingenting
er totalt utslitt

nnugni skrev:
jepp trøtt her også sovner på soffaen på kvelden og sover godt frem til fire da våkner jeg må tisse blæ
så ligger jeg der og små sover til klokka ringer 6
så blir jeg trøtt igjen ca 9 og går i vakum resten av dagen før jeg sovner til barnetv og så er runden igang igjen
føler jeg er trøtt hele tiden og jeg orker ingenting
er totalt utslitt

totalt uslitt, slik er det her og.. litt frustrerende egentlig. med 1. mann kan jeg ikke huske no spess trøtthet. men ingen sv. skap er jo like heller da.. Eneste positve er jo at det er gode symtomer

åh, ja den forferdelig trettheten, kjenner det så sykt igjen fra forrige gang også. jeg er STUUUUUptrøtt! men trøste seg meg at det pleier å bli bedre.

Flub85 skrev:
emoticon Sender deg en klem! Jeg er litt misunnelig da, for her har kvalmen blitt borte og da blir jeg bekymret. Men trøtt er jeg! Legger meg gjerne kl 23 på lørdag og sover til 10-11.

Samme her, ingen kvalme lengere (hadde fra uke 3-4+5 ca)
Men trett er jeg, holder meg unna å sove på dagen selvom det frister utrolig mye, men vuderer å legge meg så tidlig som 18-19 om kveldene, og jeg som vanligvis må tvinges i seng klokken 1-2 om natten til vanlig :P

Back
Topp