Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffI første omgang så må bhg legge tilrette for at han får nok søvn i bhg.. Nattskrekk kan komme av at barn får forlite søvn. Hjemme sover han 3-4t på dagen, legger seg uten problemer på kvelden. I bhg sover han kun 1 - 1,5tEn sjelden gang har han sover 2-2,5t. Vi merker stor forskjell på perioder der han er hjemme og sover det han trenger og de periodene han får for lite søvn i bhg.
Helsesøster mente også at bhg måtte tilrettelegge her for at han skulle få sove mer på dag. Det viktigste er at vi er der og passer på at han ikke skader seg. De sover i utgangspunktet og husker ikke noe av det når de våkner neste dag. Det jeg merker med min er at når han kommer ut av det, trenger han nærkontakt og da legger jeg meg i sengen sammen med han og sover til neste morgen.
Samarbeider heldigvis godt med bhg og det ser ut som vi er på rett vei mot at han skal kunne klare å sove lenge i bhgDe tre siste dagene denne uken har han sovet litt over 2t i bhg
![]()
Uffja det tar jo tid å bli vant til nye omgivelser. Men forhåpentligvis klarer han å finne roen der også etter hvert. Sover han inne? Eller i vogn? Triller de han noe særlig?