Sover mye og er mye trett..

baby 79

Betatt av forumet
Jeg har vært i topp form i svangerskapet fram til nå, har gått masse turer, svømt, trent litt og hatt masse energi..

Men nå de siste 5-6 ukene sover jeg 12-13 timer om natta + masse sofa-kos på dagen,, føler meg helt utslitt.. ikke orker jeg så mye turer lenger heller..

Vasker jeg hus eller anstrenger meg litt med klesvask osv. er jeg sliten og må legge meg nedpå..

Noen andre som har det slik??

Jeg har kun 6 uker igjen til termin.. og føler meg som en elefant...hehe

Blir glad for svar.. ( har litt lavt blodtrykk, kan det ha noe å si på trøttheten? det har jeg igrunn hatt hele sv.skapet )

Klem

Høres veldig kjendt ut..
Jeg har hatt lavt blodtrykk tidligere også (ikke i forb. med svangerskap, da, men) og da var jeg også veldig trett og sliten..

Nå er jeg trett sliten og gravid, og har fremdeles 8 uker igjen til termin[;)]

jeg sover.. sover.. sover og sover.. er veldig slietn og sover masse.. alt for mye av min mening[&o]
og enda er det 7 uker igjen.. [8|]

Den trøttheten virker som har kommet for å bli her. Er trøtt og sliten dagen lang, begynner å bli ganske slitsomt, men sånn er det nå.

Kjenner også at jeg er en del trøtt, har lavt jernlager og blodprosent og må ta jerntabl med jevne mellomrom. har du målt det i det siste? kan jo være noe du kan trenge...

Lykke til [:)]

Back
Topp