Sover meg trøtt??!

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Nå i går fikk jeg en sånn sky av slitsomhet over meg. Sov en time fra 16-17, spiste middag, lå på sofaen til kl 24, sov i 11 timer, spist litt og nå ligge jeg rett ut i senga og er dødens trøtt igjen!

Tror jeg har sovet meg energiløs, men kanskje kroppen har satt seg på pause for å samle opp litt energi? Er bare 31 uker i dag. Flere som plutselig har fått et stort sovebehov sånn ut fra det blå?

Har hatt noen dager hvor jeg har sovet og sovet, så mannen min er redd jeg lader opp til noe

Jeg har ofte behov for en time med søvn ikke mer en to timer etter jeg har stått opp! Tror det er behov for litt mere søvn, sover litt dårligere om natten pga bevegelse i magen, smerter i bekkenet osv..

Har hatt noen dager hvor jeg har sovet og sovet, så mannen min er redd jeg lader opp til noe
Jeg har ofte behov for en time med søvn ikke mer en to timer etter jeg har stått opp! Tror det er behov for litt mere søvn, sover litt dårligere om natten pga bevegelse i magen, smerter i bekkenet osv..
Ahh, gud så godt det er å høre at flere har det sånn per nå! :P

Jeg føler meg helt utenfor i dag, ligger i senga enda, liggi her i en times tid med vondt hode, vond rygg og vonde hofter, slapp i hele kroppen men ikke så trøtt i øynene som da jeg sitter rett opp og ned i sofaen. kjennes ut som at jeg bare trenger å ligge flatt for å slappe av. Driver å tenker at en dusj hjelper, bør komme meg opp før kl 16 for da kommer mann og barn hjem fra jobb/bhg ;)

Våknet 3-4 ganger pr natt i et par uker nå, enten pga liggesmerter på siden ned mot madrassen eller fordi blæra har sprekt(føles slik ut med den fysiske smerten av sprengt blære!) :D Så alt henger vel sammen vil jeg tro. Storebror kom i uke 36 så jeg tenker selvfølgelig tanken på at kroppen kanskje forbereder seg tidlig med energipåfyll.... Lov å drømme :P

Ja, jeg er "heldigvis" 100% sykemeldt frem til permisjon, for jeg sover utrolig mye. Idag sto jeg opp halv sju for å hjelpe mannen med storesøster, han måtte lufte bikkja og måke snø, så jeg tok morgenstellet (♥) Så reiser de, jeg spiser frokost, tar en telefon og ser litt på tv før jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde meg våken mer. Legger meg og våkner 5(!) timer senere, fem på ett! Og da er jeg jo helt ør etter å ha sovet for lenge, så idag har jeg ikke fått gjort noen ting! Jeg har spist og sovet [emoji14] Ha ha!

Ja, jeg er "heldigvis" 100% sykemeldt frem til permisjon, for jeg sover utrolig mye. Idag sto jeg opp halv sju for å hjelpe mannen med storesøster, han måtte lufte bikkja og måke snø, så jeg tok morgenstellet (♥) Så reiser de, jeg spiser frokost, tar en telefon og ser litt på tv før jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde meg våken mer. Legger meg og våkner 5(!) timer senere, fem på ett! Og da er jeg jo helt ør etter å ha sovet for lenge, så idag har jeg ikke fått gjort noen ting! Jeg har spist og sovet [emoji14] Ha ha!
Som meg! Akkurat som slik dagene mine pleier å være :D Vel, vi er forskjellige og noen av oss blir mer trøtte enn andre :P

Jeg har vært sånn siden fredag, men har sovet dårlig på natta pga rls, sovner som regel rundt 23-24 også våkner jeg rundt 04 sovner igjen 07 og oppe igjen rundt 13 tiden, og da sovner jeg enda på sofaen en time eller to rundt 15 tiden, i dag var jeg hos legen og fikk beskjed om og ta jern, har gått fra 12,3 til 9,8 på hb.

Som meg! Akkurat som slik dagene mine pleier å være :D Vel, vi er forskjellige og noen av oss blir mer trøtte enn andre [emoji14]
Ha ha litt ensformige dager, men greit nok :D Trenger tydeligvis den søvnen, for jeg er like trøtt på kvelden igjen [emoji14]

Jeg har vært sånn siden fredag, men har sovet dårlig på natta pga rls, sovner som regel rundt 23-24 også våkner jeg rundt 04 sovner igjen 07 og oppe igjen rundt 13 tiden, og da sovner jeg enda på sofaen en time eller to rundt 15 tiden, i dag var jeg hos legen og fikk beskjed om og ta jern, har gått fra 12,3 til 9,8 på hb.
Hadde fint jernlager for 14 dager siden men er jo ikke dumt å sjekke det hos legen neste uke. :)

Ja, noen ganger vil ikke øyelokka holde seg oppe lengervig da er det bare å gi etter men jeg har litt for lett å snu på døgnet hvis jeg sover på dagen, så prøver å holde meg våken på dagen så godt det er mulig

Er nettopp det, samme som energi gjør med energi. Så jeg sover så lenge jeg har mulighet og det ikke går utover livet hjemme her :D Klesvaska blir aldri tom alikevel. :P
Jøss ikke deres klesvask heller? ;)

JA, er ekstremt trøtt og energiløs for tiden! Er sykmeldt, så godt mulig det er derfor jeg har blitt så lat!

I dag har magen sunket, jeg får puste, sovet hele natta og gleder meg til en ny natt :P hatt et hav av overskuddsenergi i dag og vet snart ikke hva mer jeg kan sysle meg. Haha :D Sove og skru opp seng i morgen tenker jeg :D

I dag har magen sunket, jeg får puste, sovet hele natta og gleder meg til en ny natt :p hatt et hav av overskuddsenergi i dag og vet snart ikke hva mer jeg kan sysle meg. Haha :D Sove og skru opp seng i morgen tenker jeg :D
Hvilken uke er du i?

Behovet for søv blir bare større å større, men sover så dårlig på natta... :cool: Er 34 uker nå og d har vært sånn sia uke 30, bare med verre og verre natterssøvn:confused:

Back
Topp