Curious
Betatt av forumet
Er det bare snuppa mi som sover så lite før hun legger seg til kvelden? Begynner å lure på om noe er forferdelig galt med henne...sover svært lite på dagtid!!er heldig hvis hun sover 1 time før kvelden kommer.
Jeg får jo ikke gjort noe ellers her i huset, hun sover en halvtime dupp om gangen...dvs i dag hadde hun 2 dupper.
nå tror jeg hun har roet seg for kvelden, klokka er 21 og jeg er helt utslitt! er det sånn det skal være? har bare lyst å legge meg ned å grine!
hun er våken på dagtid har kanskje 1-2 dupper,legger seg klokken 19, sover til 23-24 og får siste måltid, så sover hun til klokken 8 morgenen etter.
hun spiser seg mett og er fornøyd angånde maten,det vet jeg.
hvordan er deres barn? snuppa blir 5 mnd på lørdag...
Jeg får jo ikke gjort noe ellers her i huset, hun sover en halvtime dupp om gangen...dvs i dag hadde hun 2 dupper.
nå tror jeg hun har roet seg for kvelden, klokka er 21 og jeg er helt utslitt! er det sånn det skal være? har bare lyst å legge meg ned å grine!
hun er våken på dagtid har kanskje 1-2 dupper,legger seg klokken 19, sover til 23-24 og får siste måltid, så sover hun til klokken 8 morgenen etter.
hun spiser seg mett og er fornøyd angånde maten,det vet jeg.
hvordan er deres barn? snuppa blir 5 mnd på lørdag...