Sover ikke på dagen

Solsikke16

Flørter med forumet
Mini sover ikke på dagen, 50 min maks om hun trilles konstant. Ikke mulig å stoppe vogna eller legge hun rett ned i senga. Sover som en drøm på natta, fra 20-21 og frem til 6.00. Noen tips for hvordan jeg kan få til dagsoving? Orker ikke trille 4 lange turer hver dag.
 
Sover dårlig her au på dagen. Så følger med her :-D
 
Lite søvn på dagtid her også. I dag fungerer ikke trilletur en gang. Han har sovet 30 minutter i vuggestolen og 20 minutter på fanget i dag.
 
Her har frøkna vært vanskelig siden hun var 3-4uker. Nå har hun blitt mye bedre. Men er kun i sjalet eller i bilstolen hun kan sove i flere timer.
 
Må være våken minst 3 timer hvis duppen skal bli lenger enn 30-45 minutter her.
Men har en så god rytme på nattesøvnen at vi lar det være som det er på dagen ;)
Sover fra 19.00 (ish) til 09.00-10.30 med toppen tre matinger, så vi er fornøyd med det. Kunne sikkert sovet mer på dagen hvis vi sto opp tidligere eller legger senere, men det her funker for oss :)
 
Noen er bare sånn. Jeg har to av dem ;) da eldste ble et år ble det lettere med dagsovingen. Jeg prøver å bare holde ut og tenker at det blir bedre..
 
Godt at vi er flere... Er bare så sykt frustrerende. Hun som som bare det for noen uker siden. Var bare å legge hun ned når hun var mett, tørr og trøtt også sov hun i 2-3 timer. Nå vil hun ikke legges og må konstant rugges g vugges, men blir ikke store duppen allikevel. Jeg får jo ikke gjort noe annet enn å holde på med babyen. Kunne trengt et avbrekk iløpete av dagen.
 
Bare vær fornøyd med at hun sover så godt på natta, du. :p
Her har duppene aldri vart lenger enn 30 minutter (kan telle på en hånd de gangene han har duppet lengre), og våkner ca hver andre time for mat på natta. :|
 
Sover ikke alltid så mye på dagen her heller..
Spurte hs om dette, men hun hadde ikke noe svar å komme med.. mente at hun sover bra på natta og at vi fikk være fornøyd med det, noe vi selvfølgelig er! ☺☺ Men ser jo at babyen blir trøtt på dagen så for hennes egen del burde hun sove litt.. ;)
 
Back
Topp