Sover, hele tiden!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Nå har jeg begynt på jobb igjen etter jeg var sykmeldt i julen og sist uke..
Men jeg har jo ingen liv lengre, kommer hjem, lager og spiser middag, sovner og sover hele kvelden før jeg går og legger meg igjen! Er helt bortreist!

Vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten søvnen heller, for er ganske trøtt i bilen på vei hjem allerede!

Nå har jeg ikke barn fra før av, så trenger ikke å aktivisere noen heller da :p

Flere som har det slik?

Jeg jobber ikke (tar fag som privatist) og må sove minst 12 timer om natta og dupper av 1-2 timer på dagtid også... Har ingen ekstra energi, når jeg først er våken må jeg bare finne ut hva jeg er i humør til å spise og hive det i meg før jeg blir for kvalm til å fungere.
"Bare" litt over 30 uker igjen, hva? Haha

Ja, har det slik jeg også. Nå har jeg tatt litt fri fra jobben. Men føler jeg kan sovne enn hvor jeg er. Har to barn fra før av, og huset er alltid fullt av lekende barn. Men jeg har en lur på sofaen etter ungene er levert. Og kan gjerne duppe av etter middag når samboeren er her og passer på. Og nå har jeg akkurat våknet fra en to timers lur:sleep011 Og er nå klar for å legge meg. Håper det kommer mer energi vår vei snart.

Samme her... Jeg føler meg helt bortreist. Jeg blir så forferdelig svimmel når jeg er trøtt så det er så himla ubehagelig! :p

Det er helt forferdelig å ha en kontorjobb når det er sånn... Må ofte reise meg opp å gå litt for at jeg ikke skal sovne.. Vanskelig å konsentrere seg. Blæh.. :arghh:

Håper det bedrer seg etterhvert, var ikke sånn forrige svangerskap! :shy:

Jaa!! Heelt vilt... har sovet 4 ganger i dag.. Å nå skal jeg ta natta!

Nå har jeg begynt på jobb igjen etter jeg var sykmeldt i julen og sist uke..
Men jeg har jo ingen liv lengre, kommer hjem, lager og spiser middag, sovner og sover hele kvelden før jeg går og legger meg igjen! Er helt bortreist!

Vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten søvnen heller, for er ganske trøtt i bilen på vei hjem allerede!

Nå har jeg ikke barn fra før av, så trenger ikke å aktivisere noen heller da :p

Flere som har det slik?
Ja, det er det :p slitsomt..

Akkurat samme her. Er egentlig veldig aktiv og pleier å trene 5 ganger i uken, men nå har jeg ikke overskudd! :( alt jeg tenker på er å sove

Åjada. Står opp og kjører barn på skole og barnehage, drar hjem og legger meg igjen. Sover da ca 3 timer til. Sovner litt på kvelden sammen med barna når de legger seg før jeg står opp og spiser og legger meg for natta :p For et liv...

Jepp, jeg er også helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb og har hentet kidsa... prøver å parkere de litt foran tven før vi lager middag sånn at jeg kan få meg en power nap ;p forrige dag på jobb så var jeg så trøtt at jeg vurderte sterkt å gjemme meg bort og ta meg fem minutter søvn på do ;)
(Har ikke fortalt det til jobben enda) gleder meg til å få litt mer energi. Av erfaring så pleier det å bli litt bedre i uke 14 hos meg ;) er 10+4 idag, så teller ned ;)

Jeg er også fryktelig trøtt. Sist uke (uke 8) sovnet jeg hver ettermiddag kl 18 etter å ha vært på jobb fra 8-15.30. I tillegg har jeg 2 mils kjøring hver vei fra jobb, og på morgenene er jeg er fryktelig sliten og kvalm i bilen. Vurderer å be om en sykemelding i morgen. Var forkjølet i tillegg denne uka, og merker pusten ikke er helt optimal. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst til å tenke på meg selv, men spørs om man får sykemelding for sånt...

Samme her, fryktelig trøtt. Sover mye, og like trøtt. hehe.
I går hadde jeg fridag, sov til 11, la meg i 23 tiden, og sov hele natta. ( dette er ikke normalt for meg) hehe
Nå er jeg trøtt igjen. lurer på om jeg ikke skal ta meg en dupp før jobb i kveld. haha

Men håper og tror det blir litt bedre etter 12 uker. i tilegg er jo dette mørketida, så vi går heldigvis mot lysere tider :)

Her også. Står opp når mannen reiser på jobb, er ute å lufter bikja, sover noen timer i stolen og er våken på kvelden igjen. Utrolig slitsomt å være så trøtt. Føler meg helt ubrukelig. :p

Back
Topp