sover hele tiden

Lulu

Flørter med forumet
Hva er vanlig ift søvn hos spedbarn? Isak sover hele tiden...Må vekke han for å få i han mat... Han er så rolig og snill, skriker aldri. Kun avogtil på stellebordet. Blir nesten litt bekymret kor rolig han er....

Har ikke erfaring ennå, men ifølge min mor måtte jeg som baby måtte bli vekket om morningen og natten for å få mat og bli skiftet på. Det sovehjertet har jeg fremdeles så hadde vært fint om det gikk i arv til han eller hun som kommer ;c)

Men her står det litt om barns søvn: http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/barnsoevn.php ;

At det er lite gråt vil vel tilsi at du er flink mor og mater og skifter før babyen trenger å gi beskjed om det vil jeg tro? 

Min første var tilsvarende, men han ble født litt tidlig og hadde gulsott. Gulsott gjør at de er slappe i lang tid selv om de ikke ser gule ut lenger. Hadde han det kanskje? Vi måtte vekke hver 3 time i flere uker for å tvinge i han mat, men etterhvert begynte han å våkne av seg selv. 

Helt vanlig de første 2-3 ukene, så blir det mer liv . Bare nyt det så lenge det varer

Back
Topp