sover hele natten?

Taurin

Glad i forumet
er det flere barn her som sover hele natten uten mat? Jenta mi sover helt fra 11-12 om kvelden til 7-8 om morgningen uten mat, har vært sånn i ca 2 uker nå.. men er vel alltids 1 skritt frem og 2 tilbake[8D] Men lurer på om det er flere som har det sånn, er det ikke egentlig litt tidlig?[8D][:)]

prinsen her har sovet 7-10 timer i strekk uten mat på natten siden 4 juledag[:D] er veldig deilig, men venter på en måte hele tiden på at det skal snu igjen hehe eller frykter det...

Tror det er noe feil med dem jeg altså [8|][8D][:D]

ORIGINAL: ilabom

Tror det er noe feil med dem jeg altså [8|][8D][:D]

hehehe[8D][:D]

Jepp, mini sover så lenge uten mat! Men hun sovner som regel i 21-22 tiden og våkner mellom 5 og 7 en gang, også drikker hun og sover igjen til rund 9 [:D]

Har vært sånn i 7-8 uker...anser meg selv som VELDIG heldig [:D]

Her og e da sånn[:D]
Sovne i 12-1 tiå, og sove t 9-10 tiå[8D]

vi er nok av de heldige..
fra juletider så begynte hun å sove natta igjennom.. fra 23-24 tiden til ca8 om morgenen..
nå de siste ukene har hun snudde litt igjen, men legger seg tidligere også da..
prøver7 å få hu i seng rundt 21-22 og da sover hun til alt mellom 5-7.. er oppe et par timer og sovner igjen og sover en stund til..
er såå glad for at hu sover, missunder ikke de som  mmå opp flere ganger om natta[&:]

Sovner mellom 21 og 22 og våkner mellom 05 og 10. Hun har ikke fått mat enda i dag, så det begynner å kjennes i puppen.
Hun får kun morsmelk.

Storesøstra sov natta rundt da hun var 6 dager så de har vel fått et sovegen eller ti fra foreldrene [;)]

Jeg har også en som sover natten igjennom.. frem til nå i det siste da...(ref mitt innlegg her ang 3 mnd og ikke søvn[>:])

Gutten min våkner alt var 1 til 4 ganger for mat.[:)]

Jentungen våkner alt mellom 1-3 ganger for mat :) 

vi er og av de heldige. får et fult måltid mellom 20-21 og så får han en liten "tår" i 22 tiden. da sover han til mellom 8 og 10 :-)

nå som snuppa får mme hender det at hun sover fra kl. 09:00 til kl. 05:00... det er jo mange timer [:)] også får hun mat og sover videre til 10:00.[:)]

I natt sov vi fra 2230 og til 0430. Det er rekord, med tilhørende utrolig sprengte pupper! [:D]

Mille har gjort det fra hun var ca en måned [:)] Begynte med å sove fra 2-tiden til 8-tiden, og så strakk det seg tidligere og tidligere, så nå sover hun fra 21-22 til 8-9 hver natt [:)] Fornøyd, uthvilt mamma [:D] Men jeg var LIVREDD første gangen hun sov seg gjennom et måltid og helt til neste - hadde kjempenoia [8D][&:] 

Snuppa sover 9timer i strekk uten mat. Jeg står opp om natta å pumper meg, ellers får jeg så syyyykt vondt i puppene[:D]

Back
Topp