sover hele natta

pregnant

Flørter med forumet
Hei sover deres små rundt? Her gir jeg lille gutt pupp siste gang ca. 2230 og han sover helt til 0600. Mine andre små har ikke sovet rundt før de har fått fast føde. Hvordan er det med deres gull? sover de rundt?

Ja, hun gjør stort sett det. Men av og til kan det ta litt tid før hun sovner (ca 00-01), så våkner hun igjen i 06-07 tiden :-) er veldig deilig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja er kjempe herlig!! Men våkner med de melonene:) Hvordan påvirker det melkeproduksjonen når en ikke gir om natta?

Ja er kjempe herlig!! Men våkner med de melonene:) Hvordan påvirker det melkeproduksjonen når en ikke gir om natta?
Hehe ja, noen dager gjør det inn i granskauen vondt og!! Vet ikke helt hvordan det påvirker melkeproduksjonen.. Jeg drikker ammete, pga luft i magen på gullet, og da øker melkeproduksjonen hos meg. :-) kanskje derfor det ikke merkes hos meg, om den blir påvirket.

Er nok ikke så heldig her i gården! Hun sovner rundt 2130-22, så våkner hun mellom 00 og 01 for mat, så vil hun ha mat igjen mellom 03 og 04, så igjen i 6-7 tia:p så her er det mye amming på nattestid.. Slik har det vært helt fra fødselen av:p så jeg gleder meg til hun kan begynne å få grøt til kvelden:)

Fra BV -appen

Ammer stort sett 1 gang om natten, men noen netter sover hun fra 20-20.30 til 05-05.30. Fantastisk

Ja her er siste måltid nå ca 23.30 og sover til 07.00, får mat og sover igjen til 08.30-09.00

Hva er det dere gjør med de?:p har dere barna oppe til siste måtid- eller legger dere dem tidligere?:p

Hadde jeg bare hatt en amming om natta ville jeg vært fornøyd!!:p

Fra BV -appen

Her er mini oppe til vi legger oss, han dupper litt innimellom men sovner til etter siste måltid. Å våkner ikke før 0600.. Men i det siste har jeg våknet av den sprengen, så har måttet vekke han for å få lette litt på melkesprengen..

Vi legger han mellom 1830 og 1930, får mat da, og igjen når vi legger oss i 22-tiden. Deretter kan klokka bli 0030 eller 0230, til og med opplevd 0330. Mat igjen i 04-05 tiden og et par timer etter det igjen. Ammingen er ikke så ille, synes det er verre de nettene han jobber med magen, oftest fra ca 04 og utover morgenen, for da får ikke han sove, og ikke vi heller......

Sover nok ikke rundt, men legger seg mellom 19 og 20, og våkner mellom 03 og 06 for å få mat :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her har hun begynt å bare skulle ha mat rundt kl 05, da får hun siste gang på kvelden ca 23-23.30 når jeg legger meg. Så er det mat igjen ca kl 09, og så sover vi litt til... :P jeg er heldig som har et murmeldyr. Men hun er en del våken om kvelden enda...

Her sover hun absolutt ikke hwle natta! Nå har hun vært våken en time-lys våken! Vil ikke sove:(( jeg er trøøøøtt!!:p

Fra BV -appen

Her sover han fra 22-23 tiden til 6-7 på morgenen :) Da skal han ha litt mat, og så sover han gjerne til 9-10 tiden. Helt vidunderlig :D

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Mini sover hele kvelden fra 20 til 23-00.. Så er det mat hver 3 time natten gjennom.. nå i det siste har hun hatt 2-3 bæsjebleier på morgenkvisten.. Blir ikke mye søvn på mor da..:P

Back
Topp