Sover du mye..?

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har omtrent sovet i hele dag. Utrolig trott og sliten. Dette er heldigvis ikke hverdagskost, men enkelte dager maa jeg bare legge meg, gjerne midt pa dagen. Noen som kjenner seg igjen?:)

Skjer ikke så ofte lenger, men hender jeg dupper av midt på dagen.. Gjorde det i dag.. nå er vi mer eller mindre syke hele gjengen her og eldste våkna 4 i natt så fikk ejg ikke sove så veldig etter det... Selv om jeg ikke sto opp før 11.30 :O

Skal ikke påstå at jeg sover så mye, men kunne nok gjort det... Er trøtt hele tiden!!! :p

Jeg sover mye!
sover fra ca 10.30 til 08.00, og 3-4timer på dagen..
eier ingen energi, og ligger stort sett på sofaen.. :(

Var mykje meir trøtt i starten og då måtte eg berre sove... Bedre no, men fortsatt trøttare enn før eg vart gravid! Men no kan eg komme meg igjennom en dag uten en ekstra kvil... Men har eg mulighet så tar eg gjerne en powernap på sofaen! ;)

Sover generelt lite, våkner mange ganger i løpet av natten og har aldri klart å sove på dagtid. Kan ikke det heller, siden jeg har barn fra før. Så nei, sover ikke mye, men er mindre trøtt nå enn i første trimester.

Jeg er ikke like trøtt som den første tiden, men trenger fremdeles mer søvn enn før jeg ble gravid. Legger meg tidligere på hverdagene, og merker behov for mer søvn i helgen etter full arbeidsuke...

Jeg er helt knekt om dagen, kunne tatt hvertfall en dupp hver dag, men blir heller sjeldent :p Har tatt masse prøver og mangler ingenting, så er vel bare kroppen som er gravidtrøtt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk visst omgangssyken..:/ Sa var visst en annen grunn til at jeg var sa ekstremt trott i gar.
Off, ikke kjekt a vaere syk og gravid!

God bedring!

Er mer trøtt nå enn ellers, begynte nettopp å jobbe fullt i tillegg så det kan også spille en rolle selvfølgelig, men det er ikke mye piff igjen når klokka nærmer seg 22.. :)

God bedring! Kjedelig å være syk når man er gravid. Da blir man helt utslitt. :(
Jeg har vært veldig trøtt siden jeg oppdaga at jeg var gravid i romjula.
Sjelden jeg får tatt en dubb på dagen, siden jeg har to barn. Men prøver å få tid til å legge meg nedpå sofaen litt mens de ser på barne-tv. Hender at jeg dubbet av. Når ungene er i seng så har jeg lett for å sovne igjen på sofaen. Har vanligvis søvnproblemer, men sover som regel som en stein hele natta nå...
Og er like trøtt når jeg våkner ;)

God bedring! Kjedelig å være syk når man er gravid. Da blir man helt utslitt. :(
Jeg har vært veldig trøtt siden jeg oppdaga at jeg var gravid i romjula.
Sjelden jeg får tatt en dubb på dagen, siden jeg har to barn. Men prøver å få tid til å legge meg nedpå sofaen litt mens de ser på barne-tv. Hender at jeg dubbet av. Når ungene er i seng så har jeg lett for å sovne igjen på sofaen. Har vanligvis søvnproblemer, men sover som regel som en stein hele natta nå...
Og er like trøtt når jeg våkner ;)

Hadde selv problemer for med a sovne for. Men na sovner jeg som en stein hver kveld:)

Så lenge jeg er i aktivitet går det bra. Uken går bra :) jobber 120% ped leder og øvingslærer for tiden. Men når helgen kommer sovner jeg samtidig som ungene og sover til 9:) de står opp kl 5:) men har verdens snilleste gubbe som foretrekker at jeg er blid;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mindre trøtt enn første tiden, men fortsatt mye mer trøtt enn vanlig. Legger meg stort sett kl 21, av og til med en time på øyet før det også

Back
Topp