Sover du mamma?

kakemonster

Betatt av forumet
Jeg har store problemer med å lett sovne inn. Dersom hun sovner på dagtid så legger jeg med ned ved siden av for å sove, men får det ikke til! Jeg bruker også lang tid på kvelden med å sovne etter hun har sovnet. Noen andre som har det på samme måten? Samboeren skjønner ikke problemet, "det er jo bare å lukke øynene og sove"...

ja, i det siste så har jeg ligget våken i flere timer (!) etter han har sovnet for natten.. Utrolig frustrerende..

Samma her.. Ligger våken på natta når ho "endelig" sovner. Skulle gjerne klart å sove :)

Jeg og!! Utrolig sløsing av verdifull sovetid, spør du meg, men enkelte ganger så har jeg ikke sjans til å sovne!

Også ligger jeg der og veeet at det ikke er lenge igjen til neste gang han skal ha mat...og da begynner jeg nedtellingen og da er det gjort! Da kunne jeg like så godt ha stått opp :P

Sånn som nå burde jeg ha sovet, lille sovnet for en time siden men jeg får ikke sove. Er stuptrøtt etter mating om natten men bruker fort en time på å sovne- frustrerende! For lite søvn kan skape søvnproblemer og føre til at man ikke får sove= overtrøtt.

Har ingen problemer med å sovne om natten, men om han skulle sove litt på dagtid, så får jeg ikke sove - null sjans. 

Mamacita79 skrev:
Har ingen problemer med å sovne om natten, men om han skulle sove litt på dagtid, så får jeg ikke sove - null sjans. 

Samme her! Ingen problemer på natta. Er kanskje litt rastløs akkurat idet hun sovner skikkelig, men får mine timer søvn likevel så det er greit. På dagtid får jeg så dårlig samvittighet for alt jeg skulle gjort at jeg ikke får sove, men ender likevel opp med å kaste bort tider her...

detnyenicket skrev:

Mamacita79 skrev:

Samme her! Ingen problemer på natta. Er kanskje litt rastløs akkurat idet hun sovner skikkelig, men får mine timer søvn likevel så det er greit. På dagtid får jeg så dårlig samvittighet for alt jeg skulle gjort at jeg ikke får sove, men ender likevel opp med å kaste bort tider her...

He he! Jeg og!! Klarer ikke sovne når jeg vet det burde vært vasket klær, støvsugd etc. etc. Men ikke SÅ dårlig samvittighet at jeg ikke kan glo innom her og på FB. 

klarer å sovne.. men våkner MANGE ganger iløpet av natta av ingen grunn.. det er ganske plagsomt det også.. :-(

Hei

Jeg sover hele tiden når det passer meg :) Har en super mann som sier at han fatter hvis han kommer hjem og ingen husarbeid er gjort. Det er veldig herlig!

Back
Topp