Sover du helst lenge på morgenen?

Miriamsmams

Glad i forumet
Selv er jeg ganske våken når mini våkner i 6 tiden, kroppen har fått sovet fra seg men hodet sier at dette er altfor tidlig:)

Idag våknet jeg 06:30, og mini våknet 07:30 ;) Veldig A-menneske! Lå bare å strekte meg mens jeg ventet på at han skulle våkne.

jeg er veldig b- menneske og det er sambo også så ingen av oss er vel egentlig veldig våken og uthvilt når han våkner hehe vi sover lenge hver vår dag i helger og ferier og sånn ofte da :-)

Elsker å ligge å dra meg ;)

Jeg er et veldig B menneseke, jeg spretter ikke opp av sengen og synes det er digg å ligge å dra meg lit i sengen å våkne lit før jeg står opp. Så det blir vedlig spennnede når den lille spiren kommer, for da kan jeg jo ikke ligge å dra meg slik som jeg gjør nå.

Jeg er et veldig B menneseke, jeg spretter ikke opp av sengen og synes det er digg å ligge å dra meg lit i sengen å våkne lit før jeg står opp. Så det blir vedlig spennnede når den lille spiren kommer, for da kan jeg jo ikke ligge å dra meg slik som jeg gjør nå.
jeg er jo også som sagt veldig b-menneske og elsker å ligge å dra meg og våkne skikkelig. jeg må si at når gutten min var baby var det ikke noe problem og komme seg opp for mating osv. men han hadde vr søvnrytme i starten da så han sovnet igjen en stund etter mating og vi lå og dro oss en stund. men også når han etter hvert ville starte dagen tidligere gikk det greit :-)
nå derimot når han er litt større, snart 2,5 år, så er det blitt litt verre å komme seg opp hehe
går greit når vi først har kommet oss opp da :-)

Før jeg ble gravid, så elsket jeg å sove lenge om morran. Nå er jeg gjerne oppe rundt ni på fridager, da har jeg fått den søvnen jeg trenger. Men så må det også legges til at jeg sovner veldig tidlig om kvelden da, blir fort sliten og trøtt :)

klarer som regel ikke å sove lenger enn 8-9 på fri dagene. Mini våkner som regel mellom 6 og 07.30 mn nå fortiden tar mannen av han så jeg kan ligge evt litt lenge og sove, men det blir akurat ikke så mye sovn. Sovner heller litt på formiddagen eller etter jobb:)

Nå som kvalmen herjer kroppen, kunne jeg sovet 24/7 tror jeg :p Det er mannen min som står opp med ungen, så og si hver dag. De dagene jeg har stått opp, har jeg vært helt ødelagt resten av dagen. Han kommer sikkert til å bli utslitt :(

Sover gjerne frempå ja :) I dag fikk jeg servert to knekkebrød for å døve kvalme sånn at jeg fikk sove et par timer til etter at mannen sto opp med ungene :)

jeg er veldig b- menneske og det er sambo også så ingen av oss er vel egentlig veldig våken og uthvilt når han våkner hehe vi sover lenge hver vår dag i helger og ferier og sånn ofte da :)

Sånn er det hos oss også ;) Ingen som vil opp, men ungene er som regel temmelig tidlige.

Er B-menneske. I tillegg våkner jeg ofte med kvalme og hodepine/svimmelhet om jeg har sovet for få timer nå etter jeg ble gravid.. Har fått behov for mange flere timer søvn enn tidligere, og det eneste som funker for å slippe å være dårlig hele dagen er å sove det av seg :-/

Her er det tidlig opp om morran,skolebarn vettu ;)
å det er helt greit....
å da klarer jeg ikke å legge meg igjen heller når dem har gått.

har vært noen dager hvor jeg har lagt meg igjen etter de har gått så da har jeg nok trengt noe hvile......

Back
Topp