Miriamsmams
Glad i forumet
Selv er jeg ganske våken når mini våkner i 6 tiden, kroppen har fått sovet fra seg men hodet sier at dette er altfor tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er jo også som sagt veldig b-menneske og elsker å ligge å dra meg og våkne skikkelig. jeg må si at når gutten min var baby var det ikke noe problem og komme seg opp for mating osv. men han hadde vr søvnrytme i starten da så han sovnet igjen en stund etter mating og vi lå og dro oss en stund. men også når han etter hvert ville starte dagen tidligere gikk det greitJeg er et veldig B menneseke, jeg spretter ikke opp av sengen og synes det er digg å ligge å dra meg lit i sengen å våkne lit før jeg står opp. Så det blir vedlig spennnede når den lille spiren kommer, for da kan jeg jo ikke ligge å dra meg slik som jeg gjør nå.
jeg er veldig b- menneske og det er sambo også så ingen av oss er vel egentlig veldig våken og uthvilt når han våkner hehe vi sover lenge hver vår dag i helger og ferier og sånn ofte da