Sover du godt om natten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Eller må du på do flere ganger i timen kanskje?
Har du gode råd og tips for en god natts søvn selv når man er gravid?

Vakna for å gå på do 3-5 ganger om natta. Er min eigen feil, for når eg vakna så er eg SÅ tørst, og må drikka noke. Veit jo til og med idet eg drikke at no må eg snart opp å tissa igjen. Der og da finne eg ut at det er verdt det, og drikker i veg. Ond sirkel, men blitt vant til den.

Våkner oftes i 2 tiden og må tisse. Pleier å våkne i 5 tiden også men prøver å sove videre da. Mye urolig og mye mareritt på meg som jeg håper gir seg snart

Sover stort sett veldig godt. Må som regel opp og tisse en gang eller to, men sovner fort igjen etterpå :)

Jeg blir så sulten dersom jeg våkner om natta, og vanligvis må jeg jo på do[emoji13] så jeg våkner, går på do og spiser [emoji5]

Må tisse 1-2 ganger, finner sjelden god stilling og har ei jente på 1,5 som gjerne vil sove heeelt inntil meg når hun kommer inn til oss i 2-3 tiden. Så søvnen har vært bedre [emoji12]

Må tisse 1-2 ganger, finner sjelden god stilling og har ei jente på 1,5 som gjerne vil sove heeelt inntil meg når hun kommer inn til oss i 2-3 tiden. Så søvnen har vært bedre [emoji12]

Helt likt her, bare at min er 2 år [emoji28]

Nei er kvalm 24/7 Og da er det vanskelig å sove. Og når jeg våkner av andre helsemessige årsaker, er det vanskelig å sovne igjen når en føler for å kaste opp hele tiden.

Back
Topp