Sover du godt om natten?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Eller må du på do flere ganger i timen kanskje?
Har du gode råd og tips for en god natts søvn selv når man er gravid?
 
Sover veldig dårlig. Ikke så mye opp på do, men har korsryggsmerter. Fikk krykker i dag, kanskje det hjelper litt etterhvert [emoji4]
 
Sover litt dårlig fordi jeg må opp på do en del ganger i løpet av natten. Sovner heldigvis fort igjen, så er heldig slik [emoji4]
 
Ikke sover jeg godt, på do må jeg ofte og jeg finner ingen stilling som er god å ligge i.
 
Rekker ikke å sovne så godt, for jeg må opp og tisse hele tiden [emoji13] men, bbhugme-puta mi hjelper meg hvertfall med å finne en behagelig stilling å ligge i [emoji4]
 
Jeg sover godt når jeg først sover. Men våkner mye fordi jeg ikke ligger stiller og må på do. Hadde ikke greid meg uten bbhugme-puta.
 
Går fortsatt på Phenergan mot kvalmen. De gjør at jeg sovner fort og sover som en stein iallfall til kl 4. Da må jeg som regel tisse og søvnen etter det er så der.
 
Sover som regel godt. Så lenge 2,5 åringen sover godt hvertfall [emoji12] må stort sett tisse en gang i løpet av natta, men sovner heldigvis fort igjen.
 
Har alltid hatt et godt sovehjerte og er veldig glad for det nå :) Sover godt og lenge når jeg har muligheten!
 
Drømmer så fælt jeg...våkner av mareritt nesten hver morgen, gråter og kaver[emoji85][emoji23] vet jeg hadde det litt sånn med de andre også, men denne gangen er det mye værre!! Nesten så jeg gruver meg til å legg meg! Kan våkne av at jeg må tisse, men snur meg som regel rundt å sovner igjen[emoji23]å da er det om å gjøre å komme seg på fort på do når jeg våkner på mornigen[emoji23][emoji23]
 
Sov veldig urolig fram til uke 20ish. Mye tørst og doturer også. De siste ukene har jeg sovet bedre [emoji846]
 
Sover ikke godt[emoji85] Må ikke på do, men har betennelse i hofta og den sovner hvis jeg ligger feil[emoji85] Våkner en del pga det...
 
Back
Topp