Sover du godt om natten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Eller må du på do flere ganger i timen kanskje?
Har du gode råd og tips for en god natts søvn selv når man er gravid?

Ja, faktisk. Jeg hadde en periode jeg sov dårlig fordi jeg klødde så mye og måtte snu meg hele tiden, noe som var et prosjekt, men nå går det faktisk fint. Jeg er oppe på do rundt 3 ganger i løpet av 9-10 timer og det er ikke så aller verst. Jeg er vandt til å gå mye på do om natten fra før og det er egentlig mye verten på dagen når jeg går på do også må jeg på do igjen 10 min. senere.

Men dette kan jo selvfølgelig endre seg. Jeg håper det varer så lenge som mulig!

Det går opp og ned. Stort sett er jeg oppe 1-2 ganger.

Våkner mange ganger iløpet av natten. Må ikke på do eller noe. Bare våkner.... o_O ligger en stund, sovner, våkner igjen noen timer senere.. og sånn går natten :p

Sover som en stein, må opp å tisse alt fra 1-3 ganger, men sovner veldig fort igjen[emoji4] har aldri slitt med søvn, tror jeg aldri kommer til å gjøre det heller [emoji14]

Stort sett. Mer problemer med innsovning eller tidlige morgener når lillegull sparker mye. Men sover som regel tungt.

Sovet stort sett dårlig, våkner når jeg snur meg pga bekkenet, men sovner heldigvis fort. Så må jeg på do 1-2 ganger, så blir mye avbrutt søvn.

Sover stort sett veldog bra! Tisser litt mer om natten, men det gjør meg ikke noe. Ikke vondt å ligge! HurrA! #bankibordet

Er på do ca 3 ganger i løpet av natta. Ellers syns jeg det er vanskelig å finne en god stilling hvor jeg får puste skikkelig

Pleier å måtte på do i 3-4 tida hver natt, og så våkner jeg omtrent hver gang jeg må snu meg pga vondt i hoftene. Men sover stort sett godt mellom slagene føler jeg.

Flyr litt på do, men sovner fort igjen. Har et svakt lys i gangen utenfor toalettet så jeg slipper å skru på lyset.
Ellers våkner jeg fast sånn som nå mellom kvart over fem og halv seks hver morgen... Uansett når jeg legger meg. Det er litt irriterende! Ligger som regel i et par timer før jeg sovner et par timer igjen.

Vel, tisser mye I løpet av natten og sover generelt bra. Men har en gutt i magen som er ganske aktiv på nattestid og han er så sterk I slag og spark at jeg ligger våken til han roer seg igjen. Så har jeg kommet inn i en merkelig rutine, og klarer ikke å sove lengre en til 7–8, uansett når jeg legger meg og alltid i helgene/ferie osv. Hehe :happy:

I natt har jeg bare vært oppe en gang! Hurra! :D

nei, verst å sovne, men har også tre unger som våkner på tur om natta enda i tillegg til en som turner rundt i magen

Merker det blir dårligere og dårligere søvnkvalitet. Har fryktelig vondt i bekken og spesielt i lysken, snur meg mye og mye urolige bein. :dead: I tillegg er babyen mye våken :hilarious:

De fleste netter sovner jeg veldig fort.
Men jeg våkner alltid minst en gang. Om jeg går på do eller ei, så er det alltid da vanskelig å sovne igjen. Så jeg leser bok.
I natt hadde jeg plutselig kramper i leggen :( Det ødela hele natten

De fleste netter kan jeg sove uten å gå do, men prøver ikke å drikke så alt for mye vann på kvelden og tisser rett før jeg legger meg:D Men blir mye snuing frem og tilbake på sidene for ligger jeg for lenge på en side, blir jeg helt øm og stiv og det er ikke særlig godt :( Men hjelper litt med pute under beina , enn så lenge :nailbiting: hehe

Merker det blir dårligere og dårligere søvnkvalitet. Har fryktelig vondt i bekken og spesielt i lysken, snur meg mye og mye urolige bein. :dead: I tillegg er babyen mye våken :hilarious:
Jeg er også plaget med urolige bein når jeg skal sove. Ei venninne tipset meg om at det hjelper å knyte en ulltrå/garn rundt hver ankel. Jeg lo godt, men var desperat nok til å gi det en sjanse.. :joyful: Mulig det er placebo, men det funker som f...! Verd å gi det en sjanse;p

Jeg er også plaget med urolige bein når jeg skal sove. Ei venninne tipset meg om at det hjelper å knyte en ulltrå/garn rundt hver ankel. Jeg lo godt, men var desperat nok til å gi det en sjanse.. :joyful: Mulig det er placebo, men det funker som f...! Verd å gi det en sjanse;p
Jøss, det får jeg prøve [emoji5] Takk for tips[emoji108][emoji5]

Back
Topp