Sover du godt for tiden?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Eller begynner magen bli i veien? Eller andre ting?

Jeg kan sove dårlig nå, men helst pga det er så varmt..

Grunnet varm leilighet sover vi med alt oppe av dører og vindu, bikkja (7kg) har funnet sengen.... men d er jo ikke plass til å ligge i spoon med meg lengre- så nå spooner han med hodet mitt da eller [emoji23][emoji23][emoji23] så nei, sover dårlig! Valget står mellom dårlig luft og bikkje i senga..... men kroppen har d fint- savner bare magen [emoji851]

Ja , sover veldig mye. Også på dagen. Sover ofte 3 timer etter ungene er gått på skolen. Av og til må jeg også sove på ettermiddagen.. helt sykt at man kan være så trøtt. Men nå er jeg i ett modus også hvor jeg bare sitter og venter3:facepalm::wacky:

Sover dårlig. Ikke sovet en hel natt hele graviditeten.

Sover egentlig greit sammenhengende om natten, men er likevel veldig sliten når jeg skal stå opp. Etter jobb og middag ligger jeg utslått på sofaen. Merker godt at jeg er mye mer sliten

Sover egentlig ganske godt! Selv om jeg er oppe 1-4 ganger for å gå på do. Sover gjerne fra 23 til 8-9 + 1-1,5 time powernap på sofan på dagen :P Så klager ikke :D

Sover veldig urolig og våkner mange ganger i løpet av natta [emoji853] Som regel pga halsbrann, vondt bekken (snur meg hele tiden), må på do eller er sulten [emoji30]
Sover som regel en time eller to på sofaen i løpet av dagen..

Jeg sover veldig dårlig nå fordi alle stillinger gjør vondt. Det kjennes ut som at jeg kan ha fått revet noe muskelfibre i toppen av magen under puppene noe som gjør helt latterlig vondt hele tiden.

Også må jeg sitte og sove da for i det hele tatt å få puste:p

Har så mye smerter i bekkenet at det er vanskelig å sove.. det knekker høyt hver gang jeg snur meg, høres grusomt ut, og er vondt!

Gleder meg til å ikke ha så vondt lenger!

Må snu meg ofte pga kramper i hofta, kan kun ligge på sida, og da våkner jeg, siden jeg er nødt til å reise meg for å få snudd med [emoji21] og så våkner jeg pga krampe i leggene, eller fordi jeg må tisse.
Så det blir dårlig nattesøvn. Sover et par tre timer på dagen som oftest, men det er mer at jeg sovner fordi jeg er så trøtt.
Her om dagen satte jeg meg ved matbordet med frokosten min og en kopp te. Da jeg våkna var teen kald og maten urørt, men jeg hadde i det minste ikke falt av stolen :-P

Virkelig ikke! Flere oppvåkninger, må opp gryyytilig for så å legge meg etter en stund. Sover vekk hele formiddagen pluss en hvil på ettermiddagen. Usigelig trøtt for tiden... :sorry:

Sover dårlig pga bekkenet :confused: Oh smerte! Og er trøtt stort sett hele tiden...

Sover dårlig, må mye på do og er hjemme alene med lillemor som er syk, så nå for tiden er det dårlig med søvn:p heldigvis kommer samboer gjem tirsdag og blir da hjemme til etter fødsel :-)

Sover dårlig. Bekkenet krangler, jeg må på do flere ganger iløpet av natta og nå de siste nettene har halsbrann gjort det ganske vanskelig å sove

Sover greit og har gjort det egentlig hele tiden. Selvfølgelig litt våken og sånn periodevis men kan ikke klage altså :)

Sovner seint, og ofte våken pga doflying og snuing i seng. Det er uke akkurat en lett og lydløs prosess lenger[emoji85] vondt gjør det å[emoji19] prøver å sove på dagen men har skikkelig problemer med å finne roen, så føler igrunn jeg er konstant trøtt og i manko på søvn.

Sover veldig godt og har gjort det hele svangerskapet! Sover som en stein på sofaen også. Men det gjør skikkelig vondt i bekkenet å snu seg eller å komme seg opp av sengen eller ned i sengen. Den er kjip.

Sover dårlig. Mye mareritt og 2 dobesøk hver eneste natt. Har ikke sovet en hel natt siden ca uke 20.

Back
Topp